Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 130 днів. За цей час ми опублікували 25051 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: epravda

Першого грудня 2024 року, після кількох відтермінувань, відкрили рух Подільським мостовим переходом, але на ньому не було передбачено ні пішохідної, ні велоінфраструктури.

Про ці недоліки зазначає Громадська організація U-Cycle. Та це далеко не всі проблеми, з якими стикаються містяни, користуючись мостом.

Попри обіцянки міської влади завершити будівництво ще у 2020 році, міст, який з’єднує Поділ і Рибальський півострів на правому березі з Райдужним масивом на лівому, було відкрито лише на початку грудня 2024 року. Прискорити будівництво вдалося завдяки змінам в оригінальному проєкті: замість естакади над кільцевою електричкою компанія Autostrada збудувала тунель.

Хоча рух Подільським мостом відкритий, на ньому проігноровані потреби кількох груп учасників руху: рух пішоходів на мосту буде заборонений, а про окрему велосипедну інфраструктуру поки що не йдеться. Це попри те, що за затвердженою Київрадою велоконцепцією, міст є частиною веломаршруту першої (найвищої) категорії.

Для роз’яснення цього питання представники Ради U-Cycle Владислав Панченко та Наталія Волик з Доступно.UA зустрілися 29 листопада з Леонідом Кушніром, заступником директора з проєктування КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва».

Він пояснив, що наразі на мосту заборонений рух пішоходів з ритань безпеки, але велоінфраструктура з’явиться з часом. Зокрема, в тунелі від трамвайного кільця до Русанівських садів вже є велопішохідна зона шириною до двох метрів.

фото: КМДА

Та це не єдина проблема. Пасажирам, які користуються мостом, доведеться стикнутися з тим, що його будуть перекривати під час повітряних тривог, а отже автомобілістам треба буде або повертатися на Райдужний масив, або поїхати вулицею Центральною Садовою до Микільської Слобідки. Гірше буде пасажирам громадського транспорту, оскільки вони можуть опинитися у пастці на Русанівських Садах, де є лише приватний сектор і відповідно нема укриттів.

Загалом зараз з мостом ситуація наступна:

  • Зараз немає доступу на міст з вулиці Верхній Вал. Буде працювати лише з’їзд з вул. Набережно-Хрещатицької. З’їзд на вул. Нижній Вал планують добудувати найближчим часом — він буде розташований на існуючій проїзній частині з Подолу.
  • Зупинка автобусного маршруту №111 «На вимогу», що знаходиться перед в’їздом на міст з Подолу, буде доступна тільки з вулиці Спаської. Перехід з вулиці Нижній Вал не передбачено.
  • Основна частина мосту буде мати по дві смуги в кожному напрямку шириною 3.75 метра, без окремих смуг для громадського транспорту. Рух буде організований по північній частині мосту.
  • Недобудовані заїзди на Русанівські сади будуть перекриті водоналивними блоками. Смуги тут будуть шириною три метри й 30 сантиметрів. Заїзд з вулиці Дамбової буде призначений лише для технічного транспорту.
  • Ділянка від Центральної Садової до основної частини мосту буде мати по одній смузі в кожному напрямку шириною 3,75 м, з можливістю звуження до трьох метрів згідно з ДБН.
  • Зупинки перед вулицею Центральна Садова будуть в «кишенях», з павільйонами галерейного типу.
  • На ділянці від тунелю до Центральної Садової тротуар буде лише з північного боку, шириною півтора метра, рівно з проїзною частиною. Смуги для авто на цій ділянці будуть по чотири метри.
  • Перед тунелем, біля станції «Райдужний», будуть дві автобусні зупинки з пішохідним переходом між ними. Планується побудова ліфта для станції в майбутньому.
  • Між трамвайними коліями встановлені помаранчеві делініатори для заборони розвороту авто через колії. Проїзна частина не відокремлена від колій, що порушує ДБН. Велосипедна інфраструктура замінена технічним тротуаром з поганим покриттям.
  • На перехресті з вулицею Вершигори після зауважень було понижено бордюри.
  • Ділянка від проспекту Шухевича до цього перехрестя не була відремонтована, оскільки знаходиться на утриманні ШЕУ, і потребує ремонту та поновлення розмітки.

Також нагадуємо, що розробка проєкту з реставрації непрацездатного мосту Метро почнеться не раніше 2026 року.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button