Київ — єдине місто, де комунальний транспорт зупиняється під час тривог
КМДА відхилило чергову петицію.
КМДА відхилило чергову петицію.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 174 днів. За цей час ми опублікували 25366 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
За оновленими даними ГО «Пасажири Києва», столиця є єдиним великим містом, в якому комунальний транспорт зупиняє роботу.
На сторінці організації в Телеграм «Пасажири» пишуть: «Ми нещодавно перепитали про стан справ у Хмельницькому та Івано-Франківську і з подивом дізналися, що там вже декілька місяців не зупиняють комунальний транспорт. (Це були останні два міста, окрім Києва, в яких також зупиняли громадський транспорт – ред.) Пораділи за містян… Наприклад, у Франківську базово транспорт працює під час тривог, а зупиняється окремим оперативним розпорядженням у разі реальної високої загрози обстрілу».
Четвертого грудня було відхилено нову петицію, щодо відновлення руху громадського транспорту під час повітряних тривог, в рамках якої автор, Владислав Борачук, закликав, як мінімум розблокувати рух Дарницьким мостом в сторону Правого берега для автомобілістів.
Міська влада вкотре посилалась на протокол рішення ради оборони міста Києва від 17.05.2023 року, за яким, зважаючи на безпекову ситуацію в столиці, було ухвалено рішення про особливості роботи громадського транспорту та приватних компаній, які надають послуги з перевезення пасажирів під час повітряної тривоги.
У ГО «Пасажири Києва» наголосили, що у всіх містах України розуміють, що громадський транспорт — це критична інфраструктура, яка має працювати стабільно та передбачувано і подібне рішення влади створює транспортні проблеми для сотень тисяч пасажирів наземного транспорту та метро, а люди мерзнуть чи переплачують сотні гривень за таксі.
Нагадуємо, що в попередніх публікаціях у «Хмарочосі» вже зазначалось, чому аргументи чиновників, щодо зупинки транспорту під час тривог є хибними.
Тоді речник Київської міської військової адміністрації Михайло Шаманов вказував, що найбільшу загрозу становлять уламки ракет. А голова Департаменту транспорту КМДА в інтерв’ю «Хмарочосу» казав, що місто не хоче брати на себе відповідальність за можливі влучання у рухомий склад під час роботи комунального транспорту.
Але зазначимо, що закриття транспорту так чи інакше призводить до скупчення тисяч людей на станціях метро та зупинках громадського транспорту, що створює значно більшу небезпеку для життя в разі падіння уламків чи влучання боєприпасів у ці натовпи.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті