Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Конкурентоспроможність і цінність як експерта — це ті складові кар’єрного зростання, що не завадять будь-якому професіоналу на різних етапах зростання. Нехай формування достойної конкурентоспроможності – це нелегкий шлях, і на цьому шляху варто зробити багато кроків, та цей етап проходять усі професіонали, що хочуть досягти значних результатів у кар’єрі, тож інколи з невеликого дискомфорту можуть початись великі зрушення.

Водночас часто неочевидним здається той набір кроків, що необхідний, щоб стати цінним експертом у своєму професійному полі. Ми спитали у кар’єрних експертів агрегатора вакансій Jooble як працювати над своєю цінністю.

Навички, які мають попит у сучасному світі

Звісно, якщо ви поставили собі за мету досягнення конкурентоспроможності і опанування нових навичок, варто враховувати як hard skills, так і soft skills. Саме тому вам стане в пригоді:

  1. Технологічна підкованість, враховуючи я необхідне програмне забезпечення, так і онлайн-ресурси.
  2. Адаптивність і розуміння важливих динамічних змін у сфері.
  3. Безпосередньо підкованість у hard skills у вашому професійному полі.
  4. Крім того, вкрай важливою складовою є використання сучасних інструментів і платформ як для роботи, так і пошуку роботи.

Зрештою, навчання завжди стане у пригоді і ніколи не буде зайвим, тож інвестуйте в нього час.

Адаптивність і готовність до змін

Зміни – це постійна складова ринку праці, а не лише тенденція останніх років. Праця розвивалась завжди, і зараз ці трансформації також охоплюють і технологічне зростання. Звісно ж, ми незамінні лише тоді, коли можемо пропонувати товар чи послугу, що відповідають актуальним вимогам клієнтів, тож варто враховувати такі аспекти:

  1. Чи залучаєте ви в роботі сучасні технологічні інструменти, програмне забезпечення, онлайн-ресурси.
  2. Чи розумієте ви, як видозмінюються продукти у вашій сфері, і які тенденції будуть наступними.
  3. Чи стежите ви за іншими професіоналами у сфері та чи переймаєте їхній досвід.
  4. Чи відвідуєте ви профільні для своєї сфери конференції, майстер-класи та беріть участь у професійних групах.

Особистий бренд та нетворкінг

Особистий бренд потрібен не лише керівникам чи професіоналам на адміністративних позиціях. Будь-яка людина, що має амбіції зростати в кар’єрі навіть як лінійний спеціаліст і хоче заявити про себе в різних аспектах професійної сфери насправді потребує побудови кісного особистого бренду, а це, власне, робота із саморепрезентацією, своїми сильними рисами, унікальними професійними навичками.

Проаналізуйте свій досвід і свою особистість, подумайте, що унікального ви можете запропонувати на ринку клієнтам, поспілкуйтесь із колегами та будьте в курсі професійних івентів, що релевантні саме вашій ніші.

Крім того, може бути дуже корисним створити професійний профіль на LinkedIn і ділитись досягненнями. Адаптуйте соцмережі та свою онлайн-репрезентацію до потреб.

Підсумовуючи

Можна підсумувати, що не зважаючи на те, що бути потрібним і конкурентоспроможним спеціалістом нелегко, проте з часом у вас точно з’являться ті навички, які допоможуть особисто вам у кар’єрному зростанні й стануть вашою візитівкою у спілкуванні з колегами та потенційними працедавцями.

А постійне навчання, практика і зусилля у правильному напрямку зроблять вас набагато досвіченішим професіоналом, що буде цікавішим на ринку. Не бійтесь експериментувати, адже зараз на ринку буде з’являтись потреба у нових професіоналах, нових навичках і досвіді. Що більше знань і експертизи ви акумулюєте – то краще.

Ніхто не повністю незамінним професіоналом, проте кожна інвестиція в себе, у свої знання, навички, вміння та професіоналізм, – це ще одна сходинка до позиції мрії.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button