Як підвищити свою конкурентоспроможність на ринку праці: тренди і вимоги. Jooble допоможе розібратися
З'ясуймо, які навички і кроки необхідні для того, щоб підвищити свою конкурентоспроможність і цінність на ринку праці.
З'ясуймо, які навички і кроки необхідні для того, щоб підвищити свою конкурентоспроможність і цінність на ринку праці.
Конкурентоспроможність і цінність як експерта — це ті складові кар’єрного зростання, що не завадять будь-якому професіоналу на різних етапах зростання. Нехай формування достойної конкурентоспроможності – це нелегкий шлях, і на цьому шляху варто зробити багато кроків, та цей етап проходять усі професіонали, що хочуть досягти значних результатів у кар’єрі, тож інколи з невеликого дискомфорту можуть початись великі зрушення.
Водночас часто неочевидним здається той набір кроків, що необхідний, щоб стати цінним експертом у своєму професійному полі. Ми спитали у кар’єрних експертів агрегатора вакансій Jooble як працювати над своєю цінністю.
Звісно, якщо ви поставили собі за мету досягнення конкурентоспроможності і опанування нових навичок, варто враховувати як hard skills, так і soft skills. Саме тому вам стане в пригоді:
Зрештою, навчання завжди стане у пригоді і ніколи не буде зайвим, тож інвестуйте в нього час.
Зміни – це постійна складова ринку праці, а не лише тенденція останніх років. Праця розвивалась завжди, і зараз ці трансформації також охоплюють і технологічне зростання. Звісно ж, ми незамінні лише тоді, коли можемо пропонувати товар чи послугу, що відповідають актуальним вимогам клієнтів, тож варто враховувати такі аспекти:
Особистий бренд потрібен не лише керівникам чи професіоналам на адміністративних позиціях. Будь-яка людина, що має амбіції зростати в кар’єрі навіть як лінійний спеціаліст і хоче заявити про себе в різних аспектах професійної сфери насправді потребує побудови кісного особистого бренду, а це, власне, робота із саморепрезентацією, своїми сильними рисами, унікальними професійними навичками.
Проаналізуйте свій досвід і свою особистість, подумайте, що унікального ви можете запропонувати на ринку клієнтам, поспілкуйтесь із колегами та будьте в курсі професійних івентів, що релевантні саме вашій ніші.
Крім того, може бути дуже корисним створити професійний профіль на LinkedIn і ділитись досягненнями. Адаптуйте соцмережі та свою онлайн-репрезентацію до потреб.
Можна підсумувати, що не зважаючи на те, що бути потрібним і конкурентоспроможним спеціалістом нелегко, проте з часом у вас точно з’являться ті навички, які допоможуть особисто вам у кар’єрному зростанні й стануть вашою візитівкою у спілкуванні з колегами та потенційними працедавцями.
А постійне навчання, практика і зусилля у правильному напрямку зроблять вас набагато досвіченішим професіоналом, що буде цікавішим на ринку. Не бійтесь експериментувати, адже зараз на ринку буде з’являтись потреба у нових професіоналах, нових навичках і досвіді. Що більше знань і експертизи ви акумулюєте – то краще.
Ніхто не повністю незамінним професіоналом, проте кожна інвестиція в себе, у свої знання, навички, вміння та професіоналізм, – це ще одна сходинка до позиції мрії.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті