Rozetka та інші компанії публікують результати «чорної п’ятниці». Що купували українці?
25% усіх проданих товарів на Rozetka були українського виробництва.
25% усіх проданих товарів на Rozetka були українського виробництва.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 323 днів. За цей час ми опублікували 26483 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Під час «чорної пʼятниці», яка припала в 2024 році на 29 листопада, українці активно витрачали гроші. На маркетплейсі Rozetka середній чек зріс на 40% порівняно з усім роком, повідомляють у компанії.
Загалом продажі в різних категоріях товарів на Rozetka збільшилися наступним чином:
Серед лідерів продажів були шоколадні цукерки та новорічний чай.
Три найдорожчі кошики покупців під час «чорної пʼятниці» включали:
Найбільші витрати спостерігалися у Києві, Харкові та Львові. В Херсоні найпопулярнішими товарами стали новорічні подарунки та цукерки, а в Харкові – ігристе вино.
Також відзначено високі продажі в інших мережах. Виторг «JYSK Україна» під час «чорної пʼятниці» перевищив 500 мільйонів гривень, що на 109% більше порівняно з попереднім роком.
У мережі «Алло» середній чек зріс на 35% порівняно з серединою листопада, а кількість чеків зросла на 70% порівняно з серединою листопада та на 25% порівняно з «чорною пʼятницею» 2023 року.
Середній чек у мережі «Фокстрот» склав майже 9000 гривень. Найдовший чек містив 112 товарів, побивши рекорд минулого року, коли в одному чеку було 72 товари.
Нагадуємо, що згідно з опитуванням загалом 83% українців не планували робити покупки на день знижок.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті