Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 144 днів. За цей час ми опублікували 25151 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: cher17.com

Український дизайнер Олег Антоном створив шарф у вигляді чеку з передбаченням, які стали візитівкою мережі супермаркетів «Сільпо».

Візуалізація коцепту: instagram.com/oleh._.antonov

Шарф виготовив бренд CHER’17.

Реалізація: cher17.com


Шалик, зроблений із 50% вовни та 50% акрилу, коштував 1300 гривень.

Його випустили лімітованєю партією, яку вже розкупили.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button