Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 146 днів. За цей час ми опублікували 25173 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: railway.supply

ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» виграв тендер, оголошений «Укрзалізницею» на ремонт двох електропоїздів серії ЕКр1 («Тарпан»). Вартість робіт оцінюється у 244 мільйони й 950 тисяч гривень і вона має бути виконана до закінчення 2026 року.

Електропоїзд серії ЕКр1 (Електропоїзд Крюківський перший) «Тарпан» був створений у 2011-2012 роках на найбільшому в Україні вагоноремонтному заводі у Кременчуці. «Укрзалізниця» прийняла до експлуатації два потяги цієї моделі 31 січня 2013 року, а свій перший рейс «Тарпани» здійснили 24 червня 2014 року виїхавши з Київського вокзалу у Львів та Одесу.

За версією порталу «Центр транспортних стратегій», цей факт увійшов до п’ятірки найбільш важливих та помітних подій у залізничній сфері України 2014 року. Експерти назвали це проривом у вітчизняному машинобудуванні, оскільки Україна потрапила до списку менш ніж десяти країн світу, які можуть створювати та виробляти швидкісні електропоїзди.

фото: railinside

Сам електропоїзд складається з дев’яти вагонів: двох головних та семи проміжних. Він оснащений вісьмома тяговими двигунами загальною номінальною потужністю тягового приводу 4000 кВт. У режимі розгону потужність приводу досягає 5280 кВт, що забезпечує високі динамічні якості поїзда. Експлуатаційна швидкість поїзда — 160 км/год (конструктивна — 176 км/год).

На десятирічний ювілей запуску електропоїздів, 24 травня 2024 року, головний конструктор по моторвагонному рухомому складу, Іван Кутумов, поділився даними пробігу «Тарпанів». ЕКр1-001 пройшов 2925803 кілометрів, а ЕКр1-002 — 2873142 кілометрів. Тобто ці потяги здійснили разом 145 кругосвітніх подорожей чи подолали відстань від Землі до Місяця 15 разів. Загалом за цей час було здійснено понад 12000 поїздок і перевезено понад шість мільйонів пасажирів.

Нагадуємо, що «Укрзалізниця» вивела на маршрут нові вагони вартістю 43 мільйони гривень кожен.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button