В Парижі зменшили швидкість на кільцевій з 70 до 50 км/год. Тепер в місті менше аварій, заторів, шуму та забруднення
Кліматичний план Парижа передбачає досягнення містом нульових викидів вуглецю до 2050 року.
Кліматичний план Парижа передбачає досягнення містом нульових викидів вуглецю до 2050 року.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 147 днів. За цей час ми опублікували 25183 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У жовтні на кільцевій дорозі Парижа (бульварі Періферік) у рамках реалізації Кліматичного плану швидкість руху авто обмежили до 50 км/год, зменшивши ліміт на 20 км/год (раніше було – 70 км/год), повідомляє видання Le Bonbon.
Половину проїзної частини бульвару покрили шумопоглинальним матеріалом, в основному на ділянках поруч із житлом. Для оцінки впливу цих змін вздовж дороги встановили 750 датчиків.
Після майже двох з половиною місяців дії обмежень руху на бульварі Періферіка, можна оцінити наступні результати. Затори скоротилися на 4%, а в період з 21 по 25 жовтня — аж на 37%. До кінця місяця, 31 жовтня, рівень шуму зменшився на 5,9 дБ.
За даними за період з другого по шосте грудня, кількість аварій знизилася вдвічі. Водночас затори в грудні скоротилися лише на 4%, що, ймовірно, пов’язано з передсвятковим сезоном.
Статистика про стан трафіку на Періферику публікується на спеціальному порталі, де також повідомляється, що з 2020 року Париж озеленює територію навколо кільцевої дороги й вже висадив понад 50 000 дерев. Роботи триватимуть до 2030 року.
До кінця 2024 року можна підбивати перші підсумки впровадження Кліматичного плану не лише на бульварі Періферик. Мешканці міста відзначають, що завдяки змінам, запровадженим мером, зокрема створенню численних велодоріжок і зон для дітей замість простору для автомобілів, рівень забруднення в місті знизився на 40%.
Також з першого січня 2025 року в Парижі запровадять заборону на пересування транспортних засобів із наклейкою Crit’Air3 у робочі дні з понеділка по п’ятницю, з 8:00 до 20:00. Ці наклейки стали обов’язковими для автомобілів у Парижі з липня 2017 року. Вони класифікують транспортні засоби за рівнем забруднення навколишнього середовища. Наклейка Crit’Air3 застосовується до дизельних автомобілів, яким понад 14 років, і бензинових автомобілів старших за 19 років.
Нагадуємо, що на сайті «Хмарочоса» вже згадувалося про Кліматичний план мера Парижа Анни Ідальго, який передбачає створення зон з обмеженим рухом у центрі міста, розширення пішохідних зон, масштабне озеленення міста та встановлення світловідбивних або ізольованих «холодних дахів» на тисячу громадських будівель. Ці заходи спрямовані на боротьбу зі спекою та зниження рівня забруднення.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті