Від січня 2025 року громадський транспорт в Белграді стане безоплатним
В Белграді мешкає понад півтора мільйони жителів і немає метро.
В Белграді мешкає понад півтора мільйони жителів і немає метро.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 26304 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Мер Белграда Олександр Шапіч зазначив, що з першого січня 2025 року, громадський транспорт у місті стане безоплатним для всіх мешканців.
Мер повідомив, що ця ініціатива є частиною реформи транспорту, яким «ніхто не займався з 90-х років». Крім безоплатного проїзду, планують оновити весь рухомий склад. До кінця 2025 року всі автобуси будуть не старші двох років, нові трамваї замінять старі до 2026 року, а до 2027 року оновлять тролейбуси.
Варто зазначити, що у Белграді з населенням 1,7 мільйона людей, немає метрополітену і спостерігається високий рівень автомобілізації. Через це в місті багато заторів. І, за словами мера, за останнє десятиліття кількість автомобілів збільшилась на 250 тисяч одиниць.
Хоча влада обіцяла створити систему метро до 2030 року, проєкт зіштовхнувся з численними затримками, які зупинили його реалізацію. Ще у 2000-х роках планували, що до 2012 року у Белграді з’явиться перша лінія метро, а до 2021 року — система ліній легкого метро з поїздами на шинному ходу, але цей проєкт скасували.
У 2018 році з’явився новий проєкт, який передбачав будівництво 43 станцій, інтегрованих із міським залізничним транспортом BG Voz. У листопаді 2021 року почались підготовчі роботи для будівництва першого депо. А в грудні 2024 року влада Белграда та китайська компанія PowerChina підписали угоду на 720 мільйонів євро для реалізації першої фази Лінії один Белградського метро.
Нагадуємо, що у «Хмарочосі» вже піднімалось питання того, чи потрібно робити громадський транспорт Києва безкоштовним?
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті