Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 150 днів. За цей час ми опублікували 25194 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: traffic.od.ua

Корпорація «Еталон», один із найбільших виробників автотехніки, представила свій перший електробус «Мальва-Електро», створений Чернігівським автозаводом. Електробус завдовжки у дев’ять з половиною метрів і розроблений на основі на дизельній моделі «Мальва» А08621.

фото: traffic.od.ua

Електробус має наступні характеристики:

  • оснащений електромотором ДТА-140-4У1 потужністю 190 к. с. (140 кВт)
  • має літій-іонну батарею ємністю 185 кВт∙год, яку встановили на даху.
  • має запас ходу 200 кілометрів
  • Салон розрахований на перевезення 53 пасажирів (із них 24 сидячих)
  • Має частково низьку підлогу та пристосований для перевезення осіб з інвалідностями
  • Кабіна водія має кондиціонер
  • Є автономний рідинний обігрівач, який працює від окремого дизельного мотора

Очікується, що електробус коштуватиме втричі дорожче за дизельний аналог, ціна якого 100–110 тисяч доларів (без ПДВ).

фото: traffic.od.ua

Зауважимо, що «Еталон» вже випускає тролейбуси Т121 «Барвінок» з опцією автономного ходу до 20 км на акумуляторах. Нагадуємо, що вісім таких тролейбусів з партією звичайних, виготовлять для міста Хмельницький за кошти від Інвестиційної платформи добросусідства ЄС та ЄБРР.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button