Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 156 днів. За цей час ми опублікували 25250 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: lilium

Німецький авіаційний стартап Lilium припинив розробку повітряного електротаксі яким він займався десять років і десять місяців. Компанія оголосила про намір подати заявку на банкрутство після невдалої спроби отримати екстрену фінансову допомогу від уряду Німеччини.

Так співзасновник Lilium Патрік Натен, зазначив, що після майже 11 років роботи компанія припиняє діяльність через неможливість продовжувати реалізацію проєкту екологічної авіації. Він висловив вдячність співзасновникам і команді, які працювали над амбітними завданнями, долаючи численні труднощі. Lilium стала однією з найвідоміших deep-tech ініціатив, що змогла масштабуватися, вийти на біржу і залишити значний слід у цій сфері.

фото: skift

Також він зазначив, що не варто дозволяти скептикам применшувати те, чого ви досягли. «Усі знають, що створення компанії з нуля для вирішення однієї з найскладніших технічних проблем нашого часу — це неймовірно».

Зазначимо, що компанія Lilium, заснована у 2015 році, зосередилася на регіональному транспортному ринку, розробляючи реактивний літак з дальністю 250 кілометрів, який може перевозити до шести пасажирів. На відміну від багатьох конкурентів, що орієнтуються переважно на короткі поїздки між містами та передмістями, Lilium прагнув забезпечити екологічний і швидкий транспорт на середні відстані.

У 2021 році компанія Lilium вийшла на фондовий ринок США та оголосила про злиття з Qell Acquisition Corp. Тоді вартість підприємства оцінили у $2,4 млрд, прогнозували прибуток у розмірі 708 мільйонів доларів до 2026 року та запуск проєкту у 2024 році.

Однак за кілька років компанії не вдалося отримати дозвіл на перевезення пасажирів. У жовтні 2024 року акції Lilium у США впали на 57%, до 23 центів, після оголошення про банкрутство дочірніх компаній Lilium GmbH і Lilium eAircraft GmbH.

Lilium звернулася до федерального уряду Німеччини з проханням гарантувати п’ятдесят мільйонів євро з позики в 100 мільйонів євро від німецького державного банку розвитку KfW. Проте уряд відмовив у підтримці. Зазначається, що до цього часу компанія поставати перед труднощами через вартість сертифікацій, так необхідно кілька сотень мільйонів євро необхідно для сертифікації літаків, збільшення виробництва та проведення першого пілотованого польоту. На це все тільки за першу половину 2024 року компанія витратила майже 200 мільйонів євро.

Варто додати, що на сторінці компанії 24 грудня 2024 зазначено, що їх активи купляє Mobile Uplift Corporation GmbH, так після процедури реструктуризації боргів є шанс, що це стане інвестиційною угодою для подальшого продовження розробок. Так після цього з’явилось повідомлення, що після скорочення близько тисячі працівників компанія Lilium планує повернути на роботу приблизно 750 з них. Попри заяву про банкрутство Lilium має близько 700 підтверджених і попередніх замовлень на свої літаки від клієнтів зі США, Великої Британії та Саудівської Аравії. Загалом у 2023 компанія була визнана одним з найбільш фінансованих стартапів.

Нагадуємо, що General Motors припиняє розробку роботаксі, інвестувавши у нього десять мільярдів доларів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button