Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 168 днів. За цей час ми опублікували 25333 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У Києві втричі більше підземних і надземних переходів, ніж у всіх інших обласних центрах України разом узятих, свідчить дослідження NE:Urban та Просвіт.

Так, у Києві нарахували 262 переходи, збудовані не на рівні землі. За ним іде Харків із 50 переходами, але майже половина з них продубльовані наземними. Два підземні переходи Ужгорода є сторічними «проколами» під мостом.

У столиці продубльовано наземними лише 4% під- і надземних переходів.

Дані можуть не включати у себе окремі переходи, що перебувають на балансі Укразалізниці чи інших підприємств, адже запити надсилали на міські ради.

Підземні та надземні пішохідні переходи є одними із найскладніших бар’єрів, які доводиться долати маломобільним людям. Автори аналізу зауважують, що технічно не всі малоступні переходи можна продублювати наземними, — проте кожен такий випадок має бути виключенням з правила, а не загальною відмовкою.

У 2019 році Зручний Київ нарахував у столиці 225 підземних переходів і порівняв із іншими містами Європи та США:


Нагадаємо, на вулиці Саперно-Слобідській у Києві «автодор» перекрив надземний перехід, не лишивши пішоходам іншої альтернативи, крім як іти додаткові пів кілометра до наступного переходу. Зрештою, перебігаючи шосе, загинула жінка.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button