Біля Русанівських садів відкрили «Сільпо» з рожевими окулярами у дизайні (фото)
У магазині є інтерактивний борд із фразами для мотивації піклуватися про себе та близьких.
У магазині є інтерактивний борд із фразами для мотивації піклуватися про себе та близьких.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 173 днів. За цей час ми опублікували 25366 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Десятого січня мережа супермаркетів «Сільпо» відкрила в Києві новий тематичний магазин, створений, щоб надихати гостей бачити буденність у позитивних барвах і нагадувати про важливість турботи про себе.
Уже на вході до супермаркету гостей зустрічають велетенські окуляри, крізь які світ здається рожевим. Інтер’єр магазину наповнений декором та ілюстраціями, що нагадують про любов і турботу про себе.
У магазині розташований інтерактивний борд із «Щастинками дня» — короткими фразами, які мотивують піклуватися про себе та близьких, як-от «Гарненько виспатися» або «Взяти в офіс смаколиків».
На полицях можна знайти хрустку випічку, ароматну піцу, смачні страви з відділу кулінарії, а також крафтові продукти у відділі «Лавка Традицій». Для шанувальників гарячих напоїв пропонуються смачна кава та чай, які можна скуштувати на місці або взяти із собою.
Новий тематичний магазин розташований за адресою: м. Київ, вул. Маланюка, 101. Завітати можна щодня з 8:00 до 23:00. Під час відключень електроенергії Гості зможуть скористатися Wi-Fi та зарядити свої гаджети.
Нагадуємо, що дизайнер створив шарф-чек із передбаченням «Сільпо».
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті