Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 174 днів. За цей час ми опублікували 25366 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: facebook.com/borisov.dima

Український ресторатор Дмитро Борисов передав права на бренди мережі GastroFamily своїй партнерці й надалі планує відкривати заклади за кордоном.

Наприкінці 2024 року Борисов повідомив, що вийшов із українського ресторанного бізнесу. GastroFamily тепер повністю належить і керується Оленою Борисовою. «В українському ресторанному бізнесі я залишаюся пасивним інвестором та засновником», — додав він.

«Через вимушену еміграцію до Європи центр життєвих інтересів мій змінився, тому всі нові проєкти реалізовуватимуться виключно за межами України», — зазначив ресторатор в інтерв’ю The Page.


У фейсбуці він оголосив, що серед планів на 2025 рік є запуск п’яти форматів ресторанів для європейського та американського ринків.

«Це будуть нові формати, концепти та бренди, європейські чи глобальні, ніяк не пов’язані з тим, що я створював в Україні», — додав він. — Це формати та концепти масштабовані, цікаві місцевим, локальним споживачам та підприємцям».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button