Половина бізнесів України не комунікує із працівниками на тему інклюзивності — дослідження OLX
Часто вони просто не знають, як це реалізувати.
Часто вони просто не знають, як це реалізувати.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 310 днів. За цей час ми опублікували 26397 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Експерти OLX опитали понад 1584 представників малого та середнього бізнесу, щоб дізнатися, чи готові українські компанії створювати інклюзивне робоче середовище.
Дослідження показало, що більша частина учасників опитування не впроваджують практик інклюзивності та безбар’єрності.
Респонденти не вважають безбар’єрність актуальною через те, що зараз вони зосереджені на інших проблемах, як війна, економічні труднощі чи нестабільність, і не бачать вигоди від таких змін. Також підприємці не відчувають підтримки від влади та сумніваються в її ініціативах. Але водночас багато хто розуміє важливість безбар’єрності через соціальну відповідальність, підтримку ветеранів та людей з інвалідністю, покращення репутації бізнесу та розвиток економіки. Але часто вони не знають, як це реалізувати.
Так лише 17,6% підприємців знають про державну програму компенсації витрат на облаштування безбар’єрного робочого місця, і лише 14% з них скористалися цією можливістю. Також експерти OLX зазначили, що безбар’єрні практики частіше впроваджують бізнеси, які працюють понад п’ять років, що свідчить про більшу фінансову стабільність компанії.
Але водночас половина респондентів уже реалізовують інклюзивні та безбар’єрні практики, серед яких 20,73% активно обговорюють ці теми та організовують відповідні заходи.
Загалом компанії, які обирають підтримку співробітників, роблять наступне:
Разом з тим найпопулярнішою категорією соціально-вразливих груп, яка працевлаштована в компанії є особи 45-60 років. Другу позицію займають люди з інвалідністю, а третю — особи пенсійного віку.
Нагадуємо, що понад 80% українців вважають безбар’єрність новою цінністю.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті