Лондонці жаліються на прокатні електровелосипеди – The Guardian. В чому проблема?
Деякі лондонці навіть називають електровелосипеди «хворобою».
Деякі лондонці навіть називають електровелосипеди «хворобою».
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 177 днів. За цей час ми опублікували 25397 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Сервіси прокату електровелосипедів, як от Lime, стають все популярнішими у Лондоні. Водночас у деяких містян вони викликають жах і вони скаржаться на користувачів, звинувачуючи їх у небезпечній та агресивній поведінці, наприклад, у підрізанні інших велосипедистів.
Проблеми використання електровелосипедів у міській інфраструктурі досліджував The Guardian.
Загалом прокатні сервіси Lime, Human Forest, Beryl і кілька інших компаній пропонують електровелосипеди й скутери, створюючи ширші можливості для екологічного транспорту в Лондоні, але водночас їх використання додає напруги міській інфраструктурі.
Так першою проблемою є те, що зазвичай люди лишають їх коло тротуарів, що заважає пішоходам. Так Біллі, 40-річний житель Лондона відмітив, що люди на інвалідних візках і з колясками не можуть проїхати повз скупчення велосипедів.
А 44-річна велосипедистка Патриція, яка живе в Лаймхаусі, звинувачує користувачів електровелосипедів у тому, що вони досить агресивні. «Вони дуже швидкі, вони вас підрізають». Також Патриція жаліється, що окремою проблемою є «дикі підлітки».
Але Хел Стівенсон, директор із політики Lime у Великобританії та Ірландії, каже, що їхні електровелосипеди мають обмеження швидкості до 25 км/год. Швидше їздити можна тільки на власних велосипедах, тож їх сервіс не має до цього стосунку. Але разом з тим Хел бачить проблему у тому, що користувачі прокату зазвичай не носять шоломи й це може призвести до трагічних випадків.
Велосипедист Біллі вважає, що моделі прокату електровелосипедів, які беруть плату за час використання, спонукають людей їздити необережно, наприклад, проїжджати на червоне світло, щоб швидше закінчити поїздку. З такою ситуацією зіткнувся 43-річний Роберт, коло якого пронісся електровелосипед на швидкості у 30 кілометрів на годину.
Також мешканці Лондона не розуміють, чому не можна використовувати геозонування, щоб заборонити їзду прокатних велосипедів по тротуарах чи зменшити швидкість у парках. Але, як пояснює Стівенсон, GPS поки не настільки точний, щоб відрізнити тротуар від дороги.
А 26-річна Медді називає електровелосипеди «хворобою» через проблеми з паркуванням і те, що зазичай їх просто кидають посеред вулиці. Для боротьби з ситуацією, яку описала Медді, у листопаді 2024 року компанія TFL, яка відповідає за транспорт у Лондоні, повідомила, що планує вжити заходів проти операторів, які дозволяють паркувати велосипеди поза визначеними місцями на окремих маршрутах.
Але разом з тим електровелосипеди, як Lime і Beryl, роблять велотранспорт доступнішим, залучаючи нових користувачів і сприяючи покращенню здоров’я
Нагадаємо, що у «Хмарочосі» вже розглядали питання буму електровелосипедів у Європі та їхні наслідки для міст.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті