В Європі запустять найдовший маршрут для електровантажівок, який має зменшити викиди вуглекислих газів
Це будуть постійні циклічні перевезення з максимальною вагою вантажів.
Це будуть постійні циклічні перевезення з максимальною вагою вантажів.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 179 днів. За цей час ми опублікували 25413 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Компанія Scania разом із SKF, LOTS Group та партнером Ahréns Åkeri у 2025 році запускають один із найдовших в Європі маршрутів для акумуляторних електровантажівок. Сумарний річний пробіг маршрутом становитиме 221 тис. км. Використання вантажівок з електродвигуном зменшить викиди CO₂ на 298 тонн — це як річні викиди 210 легкових авто у Швеції.
У Європі близько 60% всіх вантажівок проїжджає в день понад 300 км, що відкриває великий потенціал для електрифікації та пов’язаних із нею переваг.
Мета проєкту — зменшити викиди вуглекислого газу на 97% (WtW) і забезпечити, щоб 85% пробігу автомобіля було з повним навантаженням. Проєкт передбачає створення постійних маршрутів із повним завантаженням машин, що допоможе зменшити фінансові ризики інвестицій у зелені технології. Тестування розпочнеться на початку 2025 року, а повномасштабний запуск відбудеться в середині цього ж року.
Очікується, що довгострокові контракти та стабільні обсяги дозволять компаніям інвестувати в зелені технології, роблячи це партнерство стійким і економічно вигідним.
В рамках співпраці диспетчерська вежа Scania координуватиме транспортні потоки, а LOTS Group оптимізуватиме маршрути й керуватиме зарядкою за допомогою цифрових інструментів, що підвищують ефективність використання ресурсів.
Нагадуємо, що у 2018 році корпорація «Богдан» випустила електровантажівку ERCV27 для ЄС на замовлення данської компанії Banke Electromotive. Вона призначена для збору твердих побутових відходів у містах Євросоюзу.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті