Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 188 днів. За цей час ми опублікували 25478 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Контролери не мають права блокувати валідатори в громадському транспорті, повідомив адвокат Сергій Старенький телеканалу КИЇВ24.

Днями про випадок, коли контролери заходили на зупинці й відразу блокували валідатори, розповіла киянка у спільноті «Пасажири Києва». Таким чином, ті, що зайшов на зупинці, не мали часу оплатити проїзд.

«Їхала з дитиною автобусом №103, відразу за нами зайшла контролер, яка зачинила валідатори. Змоги заплатити QR-квитком, зрозуміло, що не вийшло, — розповіла жінка. — Контролер почала мені казати, щоб я сплачувала штраф, або вона викличе наряд, і їм я вже сплачу 1900 гривень. Штраф оплатила моя дитина».

За словами адвоката Старенького, контролери також не мають права перевіряти наявність проїзного квитка під час зупинки — лише під час руху транспорту.

Згідно з правилами перевезень у пасажирському транспорті, єдиними правами контролерів є перевірка квитків під час руху і прикладання квитка пасажира до засобу контролю. Пасажир, зі свого боку, має право надати контролерам пояснення, а ті — ці пояснення врахувати.

Виписаний штраф, наголошує він, варто оскаржувати в суді. Для цього слід зберегти квитанцію про оплату.


Штраф за безквитковий проїзд у громадському транспорті Києва зараз становить 160 гривень. Ця сума залежить від тарифу на одноразовий квиток, який є найдешевшим серед європейських столиць. Натомість вартість місячного проїзного (1300 гривень) — найвища у співвідношенні до вартості однієї поїздки.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button