Українка заснувала швейцарський бренд косметики. Зараз він запустив гарячу лінію з порадами
Проєкт має на меті проконсультувати один мільйон українок.
Проєкт має на меті проконсультувати один мільйон українок.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 189 днів. За цей час ми опублікували 25503 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Заснований українкою швейцарський бренд Instytutum запускає гарячу лінію для українок з консультаціями щодо догляду за шкірою.
Гаряча лінія діє цілодобово, незалежно від часового поясу.
Проєкт має на меті проконсультувати один мільйон українок і допомогти «подолати наслідки стресу, які відобразились на їхній шкірі».
На гарячій лінії працюватимуть фахівці зі шкіри, які використовуватимуть такі інструменти, як діагностичні тести для визначення стану шкіри, аналіз домашнього догляду, AI-діагностика. Вони пропонуватимуть стартовий набір зразків косметики бренду.
Три канали гарячої лінії:
Бренд заснувала у 2014 році Наталія Бобок (Деркач), кандидатка медичних наук. Вона радить не зловживати пілінгами і разовими процедурами в косметологів, натомість здійснювати регулярний і м’який догляд вдома.
Бренд не використовує компоненти, які забезпечують миттєвий ефект, але шкодять шкірі в довгій перспективі — мінеральні олії, сульфати та парабени. Формули Instytutum розробляє команда вчених у швейцарській R&D лабораторії.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті