Київські ЦНАПи інклюзивні на 93%
Поставили собі за мету забезпечити на кожній локації присутність трьох адміністраторів, які володіють жестовою мовою.
Поставили собі за мету забезпечити на кожній локації присутність трьох адміністраторів, які володіють жестовою мовою.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 189 днів. За цей час ми опублікували 25503 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Столичні ЦНАПи на 93% інклюзивні та доступні, повідомила Вечірньому Києву директорка Департаменту надання адміністративних послуг Наталя Шамрай, посилаючись на дані Міністерства цифрової трансформації.
Для порівняння, по Україні цей показник становить близько 70%.
Київські ЦНАПи адаптують для людей, які мають проблеми зі слухом, зором чи пересуванням. Зокрема, адміністратори проходять навчання жестової мови.
«Ми поставили собі за мету забезпечити на кожній локації присутність трьох адміністраторів, які володіють жестовою мовою. Наразі маємо 32 працівники по місту, які нею володіють. Не можу сказати, що вони володіють досконало, але базову комунікацію можуть забезпечити», — повідомила Шамрай.
У центрах надання адмінпослуг запровадили систему сервісу ТОГ 24/7, коли за допомогою гаджета можна отримати допомогу в спілкуванні. Також є довідники, надруковані шрифтом Брайля.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті