Київські ЦНАПи інклюзивні на 93%
Поставили собі за мету забезпечити на кожній локації присутність трьох адміністраторів, які володіють жестовою мовою.
Поставили собі за мету забезпечити на кожній локації присутність трьох адміністраторів, які володіють жестовою мовою.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 315 днів. За цей час ми опублікували 26437 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Столичні ЦНАПи на 93% інклюзивні та доступні, повідомила Вечірньому Києву директорка Департаменту надання адміністративних послуг Наталя Шамрай, посилаючись на дані Міністерства цифрової трансформації.
Для порівняння, по Україні цей показник становить близько 70%.
Київські ЦНАПи адаптують для людей, які мають проблеми зі слухом, зором чи пересуванням. Зокрема, адміністратори проходять навчання жестової мови.
«Ми поставили собі за мету забезпечити на кожній локації присутність трьох адміністраторів, які володіють жестовою мовою. Наразі маємо 32 працівники по місту, які нею володіють. Не можу сказати, що вони володіють досконало, але базову комунікацію можуть забезпечити», — повідомила Шамрай.
У центрах надання адмінпослуг запровадили систему сервісу ТОГ 24/7, коли за допомогою гаджета можна отримати допомогу в спілкуванні. Також є довідники, надруковані шрифтом Брайля.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті