«Я купив це, перш ніж Ілон зійшов з розуму» – нова популярна наліпка серед власників Tesla в США
Деяким власникам соромно їздити на Tesla після виборів.
Деяким власникам соромно їздити на Tesla після виборів.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 189 днів. За цей час ми опублікували 25503 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Власники Tesla в США скуповують стікери з написами «Клуб проти Ілона Tesla», «Я купив це, перш ніж Ілон зійшов з розуму», а також зображенням Маска в клоунському гримі й написом «Космічний клоун». За словами Метта Гіллера, власника інтернет-магазину наліпок, в день продається кілька сотень таких стікерів.
Інша власниця інтернет-магазину наклейок, Стейсі Девіс, ділиться, що після виборів продажі подібних стікерів зросли на 800%.
Гіллер розповідає, що власники Tesla дякують йому, бо завдяки наліпкам вони знову почуваються комфортно, їдучи на своїх машинах. Наприклад, жінка, яка купила магніт «Клуб проти Ілона Тесли», поділилася, що їй було соромно їздити на машині після виборів, думаючи про людину, яка стоїть за нею. Зараз Гіллер планує випустити наліпку з написом «Ілон з’їв мого кота», посилаючись на історію про те, що мігранти їдять домашніх тварин в Огайо.
Поки не відомо, чи вплинуть ці наклейки на продажі Tesla, яка залишається лідером на ринку електромобілів у США. Однак очікується, що через посилену конкуренцію від інших виробників та застарілі моделі продажі Tesla у 2025 році знизяться на 7%.
Нагадуємо, що німецькі артактивісти облікували фото Ілона Маска на фоні гігафабрики Берлин-Бранденбург Tesla зі словом Heil.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті