Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: triplook

У Транспортному управлінні Нью-Йорка відмітили, що після запровадження плати за в’їзд до «зони заторів» у січні 2025 року, середній час поїздки скоротився на 10–30%. Про це пише Gothamist.

Нове правило оплати за в’їзд у зону на південь від Центрального парку, де знаходяться Емпайр-Стейт-Білдінг, Таймс-сквер і вулиця Уолл-стріт, почало діяти з п’ятого січня 2025 року і за місяць вже помітна позитивна динаміка. Так середня тривалість поїздки через тунель Голланда у будні скоротилася на 48% за перші три тижні після запровадження плати за затори порівняно з тим самим періодом у 2024 році. Час у дорозі на Вільямсбурзькому мосту зменшився на 30%, а на Кенал-стріт, відомій заторами, – на 27%.

У Транспортному управлінні відзначили, що зменшення заторів допомогло деяким автобусам прискорити рух. Наприклад, у «Хмарочосі» висвітлювалось, як маршрут M50, який раніше їхав із середньою швидкістю 7 км/год, нарешті став рухатися швидше.

Варто додати, що на початку не всі містяни підтримали нововведення, називаючи його «тоталітаризмом». Конгресмен Майк Лоулер ще в листопаді закликав Дональда Трампа заблокувати ідею, і Трамп, як корінний житель Нью-Йорка, пообіцяв це зробити. Влада Нью-Джерсі теж намагалася зупинити проєкт, посилаючись на екологічні ризики, але суд відхилив позов. У соцмережах блогери навіть пропонували масовий саботаж – проїзд без оплати, щоб перевантажити систему камер чи засвічувати камери фіксації ліхтариками.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button