Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 190 днів. За цей час ми опублікували 25511 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: triplook

У Транспортному управлінні Нью-Йорка відмітили, що після запровадження плати за в’їзд до «зони заторів» у січні 2025 року, середній час поїздки скоротився на 10–30%. Про це пише Gothamist.

Нове правило оплати за в’їзд у зону на південь від Центрального парку, де знаходяться Емпайр-Стейт-Білдінг, Таймс-сквер і вулиця Уолл-стріт, почало діяти з п’ятого січня 2025 року і за місяць вже помітна позитивна динаміка. Так середня тривалість поїздки через тунель Голланда у будні скоротилася на 48% за перші три тижні після запровадження плати за затори порівняно з тим самим періодом у 2024 році. Час у дорозі на Вільямсбурзькому мосту зменшився на 30%, а на Кенал-стріт, відомій заторами, – на 27%.

У Транспортному управлінні відзначили, що зменшення заторів допомогло деяким автобусам прискорити рух. Наприклад, у «Хмарочосі» висвітлювалось, як маршрут M50, який раніше їхав із середньою швидкістю 7 км/год, нарешті став рухатися швидше.

Варто додати, що на початку не всі містяни підтримали нововведення, називаючи його «тоталітаризмом». Конгресмен Майк Лоулер ще в листопаді закликав Дональда Трампа заблокувати ідею, і Трамп, як корінний житель Нью-Йорка, пообіцяв це зробити. Влада Нью-Джерсі теж намагалася зупинити проєкт, посилаючись на екологічні ризики, але суд відхилив позов. У соцмережах блогери навіть пропонували масовий саботаж – проїзд без оплати, щоб перевантажити систему камер чи засвічувати камери фіксації ліхтариками.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button