Після запровадження «плати за затори» транспорт у Нью-Йорку став рухатися на 30% швидше
За нововведенням власники легкових автомобілів сплачують до дев'яти доларів за в'їзд у певні зони.
За нововведенням власники легкових автомобілів сплачують до дев'яти доларів за в'їзд у певні зони.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 190 днів. За цей час ми опублікували 25513 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Транспортному управлінні Нью-Йорка відмітили, що після запровадження плати за в’їзд до «зони заторів» у січні 2025 року, середній час поїздки скоротився на 10–30%. Про це пише Gothamist.
Нове правило оплати за в’їзд у зону на південь від Центрального парку, де знаходяться Емпайр-Стейт-Білдінг, Таймс-сквер і вулиця Уолл-стріт, почало діяти з п’ятого січня 2025 року і за місяць вже помітна позитивна динаміка. Так середня тривалість поїздки через тунель Голланда у будні скоротилася на 48% за перші три тижні після запровадження плати за затори порівняно з тим самим періодом у 2024 році. Час у дорозі на Вільямсбурзькому мосту зменшився на 30%, а на Кенал-стріт, відомій заторами, – на 27%.
У Транспортному управлінні відзначили, що зменшення заторів допомогло деяким автобусам прискорити рух. Наприклад, у «Хмарочосі» висвітлювалось, як маршрут M50, який раніше їхав із середньою швидкістю 7 км/год, нарешті став рухатися швидше.
Варто додати, що на початку не всі містяни підтримали нововведення, називаючи його «тоталітаризмом». Конгресмен Майк Лоулер ще в листопаді закликав Дональда Трампа заблокувати ідею, і Трамп, як корінний житель Нью-Йорка, пообіцяв це зробити. Влада Нью-Джерсі теж намагалася зупинити проєкт, посилаючись на екологічні ризики, але суд відхилив позов. У соцмережах блогери навіть пропонували масовий саботаж – проїзд без оплати, щоб перевантажити систему камер чи засвічувати камери фіксації ліхтариками.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті