Модернізація тролейбусів для Львова по 90 тисяч євро – «Електрон» пояснив чому так дорого
Це все ще в десять разів дешевше, ніж збудувати кілометр нової тролейбусної лінії.
Це все ще в десять разів дешевше, ніж збудувати кілометр нової тролейбусної лінії.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 196 днів. За цей час ми опублікували 25560 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У пресцентрі концерну «Електрон» відреагували на критику, щодо ціни їх тролейбусів з автономним живленням.
За їх словами, така модернізація за 90 тисяч євро все одно обійдеться у десять разів дешевше будівництва одного кілометра звичайної двосторонньої тролейбусної лінії.
У Львові в рамках проєкту «Модернізація громадського тролейбусного транспорту міста Львів» переобладнали десять тролейбусів, оснастивши їх акумуляторними батареями. Це коштувало 900 тисяч євро, тобто 90 тисяч євро за одиницю, що викликало критику містян.
Компанія-виробник, відповідаючи на закиди, зазначає, що для тролейбусів з автономним ходом не треба будувати нові лінії чи подовжувати маршрути, що своєю чергою економить кошти.
Для прикладу проєкт будівництва частини нової лінії вул. Городоцької до вул. Героїв УПА та реконструкцію існуючої до вул. Наукової, обійшовся в майже три мільйони євро (2 922 757, 56 євро). Саме стільки коштували три кілометри й 400 метрів нових ліній, і можна вирахувати, що ціна одного кілометри — це десь 859, 6 тисяч євро.
Окрім ціни, питання були й до заявлених 15 кілометрів на автономному живленні. На що у пресцентрі зазначили, що це визначений замовником мінімум для щорічного пробігу у 60 тисяч кілометрів причому при повній завантаженості й включеній кліматизації (електроопалення чи кондиціонування) й розрахований на час експлуатації батарей терміном не менше десять років.
Відповіли у «Електроні» й на критику щодо вартості таких акумуляторів, зазначивши, що економічний ефект від використання тролейбусів з високовольтними акумуляторами майже в сім разів більший, ніж їх вартість.
Окрім цього на захист своїх тролейбусів «Електрон» навів наступні аргументи:
Нагадуємо, що окрім тролейбусів, «Електрон» поставив у Львів ще і трамваї.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті