Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 196 днів. За цей час ми опублікували 25559 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Vitor Paladini / Unsplash

Києву не потрібно збільшувати кількість паркомісць, заявив в ефірі Київського часу начальник інспекції з паркування Сергій Дубенко.

«Чи треба збільшувати кількість паркувальних місць зі збільшенням кількості автівок? Категорично ні. І це придумано не нами, а більш розумними людьми 50 років тому, і за цей час правильність цього тезису доведена», — сказав він.

Дубенко зазначив, що транспортні проблеми міста слід вирішувати розвитком громадського транспорту, велосмуг, мікромобільного транспорту та створенням пішохідних зон. Це, зокрема, покращить якість повітря.


Експерт із транспортного планування Дмитро Беспалов зауважив, що Києвом їздить понад мільйон автомобілів, але паркувальних місць на них не вистачає. Відповідно, за підрахунками, більш як 70% автомобілів паркуються з порушеннями.

На думку Беспалова у місті є можливість облаштувати додаткові паркувальні місця, які мусять бути платними. Отримані за паркування кошти можна спрямувати на розвиток громадського транспорту.

Віцепрезидент автомобільної федерації Олексій Мочанов запевняє, що паркомісць не вистачає. Він поскаржився на евакуатори, які займають смуги дорожнього руху, та закликав викликати евакуатори для евакуаторів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button