Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 236 днів. За цей час ми опублікували 25854 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У мобільному застосунку Дія незабаром з’явиться віртуальний помічник на основі штучного інтелекту, який вислуховуватиме скарги на роботу державних установ.

«У Дії буде ШІ-помічник, до якого українці звертатимуться, якщо виникнуть проблеми під час взаємодії з державою», — повідомив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.

З помічником можна буде спілкуватися голосом. Він вислухає скаргу та визначить, яке міністерство відповідає за звернення, і перенаправлятиме скаргу туди, уточнив Федоров на презентації AI Center of Excellence, повідомляє Інтерфакс-Україна.


У Дії зараз уже працює ШІ-чатбот «Наталка», який допомагає партнерам, котрі хочуть інтегрувати сервіси.

«Ми поставили перед собою мету — до 2030 року ввійти у трійку країн світу за рівнем інтеграції та провадження ШІ-рішень», — додав міністр.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button