Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 312 днів. За цей час ми опублікували 26411 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: ucsc.org.ua

У мережі магазинів «Конфіскат» не продається конфіскований товар, як можна було б припустити з назви. Історію бізнесу в інтерв’ю Forbes розповіли співвласники — подружжя Ксенія Конфіскат та Андрій Абраменко.

Магазини «Конфіскат» почали з’являтися у 2010 році — біля метро, транспортних розв’язок та на великих ринках. Торгували одягом, взуттям і товарами для дому. Перед входом вишиковувалися довгі черги.

Ксенія розпочала цей бізнес разом із мамою, яка пізніше відійшла від справ, але залишилася співвласницею.

Покупці думали, що в таких магазинах продається конфіскований на митниці товар, тому речі дешеві. Однак це не так. Ксенія стверджує, що Конфіскат — це її реальне дівоче прізвище.

Фото: facebook.com/ksu.konfiskat

Спершу мережа орієнтувалася на людей, які закупалися на речових базарах. Брендових речей у «Конфіскаті» практично немає — лише торік уклали договір з офіційним дистриб’ютором Nike.

Товар замовляють на фабриках в Україні, Туреччині, Узбекистані та Китаї. 15–17% від усього асортименту становлять товари вітчизняних виробників. Ще 5% асортименту — це власне виробництво, передусім шкарпетки та футболки. Фабрика розташована в Одесі.


Усі приміщення орендовані. Магазин у середньому окупається за два-три роки. Протягом 2024 року виторг компанії виріс на 10–12%, але операційні витрати збільшилися на 30% через підвищення зарплат, подорожчання комунальних послуг, обслуговування генераторів, зростання податків.

Фото: instagram.com/konfiskatua

Зараз мережа налічує 46 магазинів, із них близько 20 — у Києві. Найменший має площу 160 квадратних метрів, найбільший — 2500.

Наразі співвласники готуються до зміни маркетингу та візуальної концепції, аби залучити покупців, які відчувають психологічний бар’єр перед відвідуванням магазину «з конфіскатом», — при цьому назву хочуть залишити. Планують відкривати точки у торговельних центрах.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button