Мережа магазинів «Конфіскат» не продає конфіскат. Це — прізвище
Товар замовляють на фабриках в Україні, Туреччині, Узбекистані та Китаї.
Товар замовляють на фабриках в Україні, Туреччині, Узбекистані та Китаї.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 201 днів. За цей час ми опублікували 25591 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У мережі магазинів «Конфіскат» не продається конфіскований товар, як можна було б припустити з назви. Історію бізнесу в інтерв’ю Forbes розповіли співвласники — подружжя Ксенія Конфіскат та Андрій Абраменко.
Магазини «Конфіскат» почали з’являтися у 2010 році — біля метро, транспортних розв’язок та на великих ринках. Торгували одягом, взуттям і товарами для дому. Перед входом вишиковувалися довгі черги.
Ксенія розпочала цей бізнес разом із мамою, яка пізніше відійшла від справ, але залишилася співвласницею.
Покупці думали, що в таких магазинах продається конфіскований на митниці товар, тому речі дешеві. Однак це не так. Ксенія стверджує, що Конфіскат — це її реальне дівоче прізвище.
Спершу мережа орієнтувалася на людей, які закупалися на речових базарах. Брендових речей у «Конфіскаті» практично немає — лише торік уклали договір з офіційним дистриб’ютором Nike.
Товар замовляють на фабриках в Україні, Туреччині, Узбекистані та Китаї. 15–17% від усього асортименту становлять товари вітчизняних виробників. Ще 5% асортименту — це власне виробництво, передусім шкарпетки та футболки. Фабрика розташована в Одесі.
Усі приміщення орендовані. Магазин у середньому окупається за два-три роки. Протягом 2024 року виторг компанії виріс на 10–12%, але операційні витрати збільшилися на 30% через підвищення зарплат, подорожчання комунальних послуг, обслуговування генераторів, зростання податків.
Зараз мережа налічує 46 магазинів, із них близько 20 — у Києві. Найменший має площу 160 квадратних метрів, найбільший — 2500.
Наразі співвласники готуються до зміни маркетингу та візуальної концепції, аби залучити покупців, які відчувають психологічний бар’єр перед відвідуванням магазину «з конфіскатом», — при цьому назву хочуть залишити. Планують відкривати точки у торговельних центрах.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті