Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 201 днів. За цей час ми опублікували 25591 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: ucsc.org.ua

У мережі магазинів «Конфіскат» не продається конфіскований товар, як можна було б припустити з назви. Історію бізнесу в інтерв’ю Forbes розповіли співвласники — подружжя Ксенія Конфіскат та Андрій Абраменко.

Магазини «Конфіскат» почали з’являтися у 2010 році — біля метро, транспортних розв’язок та на великих ринках. Торгували одягом, взуттям і товарами для дому. Перед входом вишиковувалися довгі черги.

Ксенія розпочала цей бізнес разом із мамою, яка пізніше відійшла від справ, але залишилася співвласницею.

Покупці думали, що в таких магазинах продається конфіскований на митниці товар, тому речі дешеві. Однак це не так. Ксенія стверджує, що Конфіскат — це її реальне дівоче прізвище.

Фото: facebook.com/ksu.konfiskat

Спершу мережа орієнтувалася на людей, які закупалися на речових базарах. Брендових речей у «Конфіскаті» практично немає — лише торік уклали договір з офіційним дистриб’ютором Nike.

Товар замовляють на фабриках в Україні, Туреччині, Узбекистані та Китаї. 15–17% від усього асортименту становлять товари вітчизняних виробників. Ще 5% асортименту — це власне виробництво, передусім шкарпетки та футболки. Фабрика розташована в Одесі.


Усі приміщення орендовані. Магазин у середньому окупається за два-три роки. Протягом 2024 року виторг компанії виріс на 10–12%, але операційні витрати збільшилися на 30% через підвищення зарплат, подорожчання комунальних послуг, обслуговування генераторів, зростання податків.

Фото: instagram.com/konfiskatua

Зараз мережа налічує 46 магазинів, із них близько 20 — у Києві. Найменший має площу 160 квадратних метрів, найбільший — 2500.

Наразі співвласники готуються до зміни маркетингу та візуальної концепції, аби залучити покупців, які відчувають психологічний бар’єр перед відвідуванням магазину «з конфіскатом», — при цьому назву хочуть залишити. Планують відкривати точки у торговельних центрах.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button