Половина українців обирають інтернет-магазин за ціною доставки
Інша половина орієнтується на ціну.
Інша половина орієнтується на ціну.
Meest Shopping поділився результатами дослідження, щодо поведінки українців під час здійснення онлайн-покупок. Так 50% опитаних обирають магазини, де є безкоштовна доставка або – з вигіднішими умовами, а 48% орієнтуються на ціни товару.
Одяг є найпопулярнішою категорією для 57% опитаних, разом з тим автозапчастини, спортивні та товари для військових в інтернеті шукає менше 11% респондентів.
У 2024 році зросла частка покупок у діапазоні від тисячі до трьох тисяч гривень, та 36% опитаних не витрачають на замовлення більше тисячі гривен. І лише 1% опитаних здійснював покупку більшу за 15 000 гривень.
Разом з тим понад 85% опитаних стали більше заощаджувати під час війни: планують покупки заздалегідь та навіть тимчасово відмовляються від певних товарів або послуг. І навіть 9% тимчасово не оплачують рахунки за для економії.
В рамках економії чверть українців відмовилась від покупок одягу, але від покупки цигарок, послуг таксі та елітного алкоголю відмовилось менше 3% опитаних.
В середньому кожен українець робить одну покупку в інтернеті в місяць. Ця цифра є середньоарефметичною, так як частина тих, хто робить дві покупки на місяць, одну на пів року і одну в місяць – варіюється від 20 до 30%.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті