Половина українців обирають інтернет-магазин за ціною доставки
Інша половина орієнтується на ціну.
Інша половина орієнтується на ціну.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 218 днів. За цей час ми опублікували 25725 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Meest Shopping поділився результатами дослідження, щодо поведінки українців під час здійснення онлайн-покупок. Так 50% опитаних обирають магазини, де є безкоштовна доставка або – з вигіднішими умовами, а 48% орієнтуються на ціни товару.
Одяг є найпопулярнішою категорією для 57% опитаних, разом з тим автозапчастини, спортивні та товари для військових в інтернеті шукає менше 11% респондентів.
У 2024 році зросла частка покупок у діапазоні від тисячі до трьох тисяч гривень, та 36% опитаних не витрачають на замовлення більше тисячі гривен. І лише 1% опитаних здійснював покупку більшу за 15 000 гривень.
Разом з тим понад 85% опитаних стали більше заощаджувати під час війни: планують покупки заздалегідь та навіть тимчасово відмовляються від певних товарів або послуг. І навіть 9% тимчасово не оплачують рахунки за для економії.
В рамках економії чверть українців відмовилась від покупок одягу, але від покупки цигарок, послуг таксі та елітного алкоголю відмовилось менше 3% опитаних.
В середньому кожен українець робить одну покупку в інтернеті в місяць. Ця цифра є середньоарефметичною, так як частина тих, хто робить дві покупки на місяць, одну на пів року і одну в місяць – варіюється від 20 до 30%.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті