Половина українців обирають інтернет-магазин за ціною доставки
Інша половина орієнтується на ціну.
Інша половина орієнтується на ціну.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 294 днів. За цей час ми опублікували 26292 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Meest Shopping поділився результатами дослідження, щодо поведінки українців під час здійснення онлайн-покупок. Так 50% опитаних обирають магазини, де є безкоштовна доставка або – з вигіднішими умовами, а 48% орієнтуються на ціни товару.
Одяг є найпопулярнішою категорією для 57% опитаних, разом з тим автозапчастини, спортивні та товари для військових в інтернеті шукає менше 11% респондентів.
У 2024 році зросла частка покупок у діапазоні від тисячі до трьох тисяч гривень, та 36% опитаних не витрачають на замовлення більше тисячі гривен. І лише 1% опитаних здійснював покупку більшу за 15 000 гривень.
Разом з тим понад 85% опитаних стали більше заощаджувати під час війни: планують покупки заздалегідь та навіть тимчасово відмовляються від певних товарів або послуг. І навіть 9% тимчасово не оплачують рахунки за для економії.
В рамках економії чверть українців відмовилась від покупок одягу, але від покупки цигарок, послуг таксі та елітного алкоголю відмовилось менше 3% опитаних.
В середньому кожен українець робить одну покупку в інтернеті в місяць. Ця цифра є середньоарефметичною, так як частина тих, хто робить дві покупки на місяць, одну на пів року і одну в місяць – варіюється від 20 до 30%.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті