Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 218 днів. За цей час ми опублікували 25725 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: epravda

ГО «Пасажири Києва» поділилися баченням майбутньої велоінфраструткури Подільского мосту, яку представив замовник будвництва.

25 лютого відбулось засідання Київської майстерні міста, де презентували тимчасову схему організації руху на мосту та на підходах до нього, а також підняли тему інфраструктури для велосипедистів.

Зокрема планується запустити автомобілі через частину тунелю для трамваїв під залізницею та розширити проїзну частину вздовж трамвайної лінії до двух смуг руху з кожного боку за рахунок насипу. Проте «Пасажири» пропонують відокремити трамвайні колій від проїзної частини.

Щодо велоінфраструктури, то велосмуга буде облащтована на розворотному колі вул. Вершигори, яка продовжиться двосторонньою велодоріжкою на мості. Її облаштують за рахунок тротуару вздовж трамвайної лінії.

Також велосмуга пройде через тунель та до заїзду на міст, на самому мосту пропнується облаштувати розділювачі між автомобільними смугами та велосмугою. Зараз проєктуються заїзди і з’їзди зі сторони правого берега для велосипедистів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button