Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 222 днів. За цей час ми опублікували 25744 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: sud.ua

Начальник КМВА Тимур Ткаченко обговорив питання впровадження безбар’єрного маршруту від Військового госпіталю на Печерську до Центрального Залізничного Вокзалу та Майдану.

По висновках наради третього березня, він зазначив у соцмережах, що цьому питанню підвищать пріоритет.

Цей маршрут стане першим у Києві в рамках флагманського проєкту Мінрозвитку та частиною ініціативи «Безбар’єрність».

Зараз для проєкту необхідно систематизувати співпрацю з підприємцями та покращити організацію руху. Також пропонується продублювати підземні переходи надземними на Хрещатику та в районі метро «Університет» та загалом збільшити кількість наземних переходів на маршруті.

Перед Департамент транспортної інфраструктури КМДА поставили завдання опрацювати покращення умов перевезення на рейсах, дотичних до маршруту. А також зачепили питання того, що загалом необхідно створювати культуру безбар’єрності, де весь транспорт, заклади сфери послуг чи укриття будуть адаптовані під потреби маломобільних людей.

Нагадаємо, що маршрут з Вокзалу на Печерськ анонсували в рамках ініціативи про створення 12 безбар’єрних маршрутів.

Проєкт має назву «Рух без бар’єрів» і він має на меті створення взірцевих маршрутів, всі локації на яких будуть максимально безбар’єрними – перехрестя, переходи, школи, садочки, кав’ярні, громадський транспорт тощо. Тут встановлять навігаційні знаки, тактильні позначки та впровадять інші рішення, що забезпечать комфорт і безпеки людей

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button