Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 229 днів. За цей час ми опублікували 25800 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Vlad B / Unsplash

У новобудовах Львова залишаються вільними близько 30-35% паркомісць, повідомили Твоєму місту в Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю.

«У різних житлових комплексах ця цифра варіюється: в одному будинку може бути шість непроданих паркомісць, в іншому — 20 чи навіть 70. Це залежить від класу житла та загальної кількості паркомісць у паркінгу», — йдеться у відповіді на запит видання.

Наприкінці січня міський голова Андрій Садовий зауважив, що мешканці нових ЖК часто не хочуть купувати паркомісця, бо ті можуть коштувати по 20–40 тисяч доларів. Тому люди ставлять машини на вулиці.


За словами мера Львова, кількість паркомісць у місті вдвічі більша за визначену будівельними нормами.

Водночас забудовники зазначають, що паркомісця продаються протягом двох-трьох років після заселення будинку.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button