Німецька залізниця виплатила майже 200 млн компенсації за затримку потягів. Раніше вона вважалася однією з найнадійніших
Ця сума є «новим сумним рекордом залізниці».
Ця сума є «новим сумним рекордом залізниці».
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 230 днів. За цей час ми опублікували 25801 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Німецький залізничний концерн Deutsche Bahn виплатив пасажирам 196,8 млн євро компенсацій за запізнення та скасування потягів у 2024 році. Ця сума є «новим сумним рекордом залізниці», хоча колись DB вважався однією з найкращих залізничних мереж Європи.
Про це пише DW з посиданням на Bild am Sonntag.
У останні роки кількість затримок потягів Deutsche Bahn зростає. У 2023 році менш як дві третини потягів далекого прямування дісталися вчасно — це новий антирекорд.
У 2023 році компанія повернула пасажирам 133 мільйони євро через затримки — на 43% більше, ніж у 2022 році.
У 2024 році подали майже сім мільйонів заявок на компенсацію збитків. За правилами, якщо потяг запізнився більше ніж на годину, пасажири отримують 25% від вартості квитка, а при затримці більше ніж на дві години — 50%.
Зараз в Німечинні потяг вважається пунктуальним, якщо його затримка менша за шість хвилин. Часто поїздки скасовують через великі затримки, а деякі потяги навіть не доїжджають до кінцевої зупинки. Це дає Deutsche Bahn перевагу: скорочені поїздки не враховуються в статистиці пунктуальності, а якби їх враховували, показники були б ще гіршими.
У 80% випадків затримки потягів спричинені зношеністю і перевантаженням залізничної мережі. Тому до 2030 року концерн планує закрити 40 важливих залізничних ділянок на кілька місяців для капітального ремонту колій, контактної мережі та станцій. Першою відновлюватимуть 70-кілометрову центральну лінію між Франкфуртом і Мангеймом — Riedbahn.
Загалом фінансове становище Deutsche Bahn погіршилось після різкого зменшення пасажиропотоку під час пандемії COVID-19. У 2023 році дефіцит компанії склав майже два з половиною мільярда євро, а загальний борг досяг 34 мільярдів євро.
Це вплинуло на стан залізниці, яку до цього у 2018 визнали найкращою, як у категорії кращого сервісу для туристів так і за політику сталого розвитку через її екологічні ініціативи.
Нагадуємо, що Компанія Deutsche Bahn запустила пілотний проєкт Lightgate. Система вимірює заповненість вагонів міської залізниці (S-Bahn) у Берліні.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті