Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 230 днів. За цей час ми опублікували 25801 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: Rob Dammers

Німецький залізничний концерн Deutsche Bahn виплатив пасажирам 196,8 млн євро компенсацій за запізнення та скасування потягів у 2024 році. Ця сума є «новим сумним рекордом залізниці», хоча колись DB вважався однією з найкращих залізничних мереж Європи.

Про це пише DW з посиданням на Bild am Sonntag.

У останні роки кількість затримок потягів Deutsche Bahn зростає. У 2023 році менш як дві третини потягів далекого прямування дісталися вчасно — це новий антирекорд.

У 2023 році компанія повернула пасажирам 133 мільйони євро через затримки — на 43% більше, ніж у 2022 році.

У 2024 році подали майже сім мільйонів заявок на компенсацію збитків. За правилами, якщо потяг запізнився більше ніж на годину, пасажири отримують 25% від вартості квитка, а при затримці більше ніж на дві години — 50%.

Зараз в Німечинні потяг вважається пунктуальним, якщо його затримка менша за шість хвилин. Часто поїздки скасовують через великі затримки, а деякі потяги навіть не доїжджають до кінцевої зупинки. Це дає Deutsche Bahn перевагу: скорочені поїздки не враховуються в статистиці пунктуальності, а якби їх враховували, показники були б ще гіршими.

У 80% випадків затримки потягів спричинені зношеністю і перевантаженням залізничної мережі. Тому до 2030 року концерн планує закрити 40 важливих залізничних ділянок на кілька місяців для капітального ремонту колій, контактної мережі та станцій. Першою відновлюватимуть 70-кілометрову центральну лінію між Франкфуртом і Мангеймом — Riedbahn.

Загалом фінансове становище Deutsche Bahn погіршилось після різкого зменшення пасажиропотоку під час пандемії COVID-19. У 2023 році дефіцит компанії склав майже два з половиною мільярда євро, а загальний борг досяг 34 мільярдів євро.

Це вплинуло на стан залізниці, яку до цього у 2018 визнали найкращою, як у категорії кращого сервісу для туристів так і за політику сталого розвитку через її екологічні ініціативи.

Нагадуємо, що Компанія Deutsche Bahn запустила пілотний проєкт Lightgate. Система вимірює заповненість вагонів міської залізниці (S-Bahn) у Берліні.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button