Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 288 днів. За цей час ми опублікували 26235 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: Autostrada

Головний інженер КП «Київський метрополітен» Арсен Ісаков в інтерв’ю телеканалу КИЇВ 24 повідомив, що на одній з ділянок біля майбутньої станції метро «Варшавська» будується перший в Україні двоповерховий тунель. Таке рішення ухвалили через обмежений простір та щільну забудову.

Через відсутність простору неможливо звести два паралельні тунелі. Тому вони будуть розходитись на два рівні. Нижній тунель буде для потягів, що рухатимуться від міста до Виноградаря, а верхній — у зворотному напрямку. Наразі побудовано вже понад 200 метрів.

У тунелі встановлюють звукоізоляційні матеріали, які майже повністю поглинатимуть шум від потягів. Це дозволить мешканцям не відчувати сильних підземних коливань. Також на одному з будівельних майданчиків створюють вертикальний стовбур, який буде потрібен для будівництва лівого тунелю.

Двоярусні монолітні тунелі між станціями «Мостицька» та «Проспект Правди» будують відкритим способом у котловані, без застосування тунелепрохідного щита. Станція «Проспект Правди» стане кінцевою для «зеленої» гілки метро. Тут передбачено оборотні тупики з оглядовою канавою, службовими приміщеннями та платформою для обслуговування.

Нагадуємо, що довжина нової ділянки метро складе 3,78 км (від «Сирця» до «Проспекту Правди»). Завершити будівництво метро планують у першому кварталі 2027 року.

Також зазначимо, що гілку на Виноградар почали будувати ще у 2019 році, проте щоразу дати завершення робіт посували, а вартість проєкту збільшилась вже до 23 мільярдів гривень.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button