Укрзалізниця змінює маршрути поїздів закарпатського напрямку
Це тимчасово.
Це тимчасово.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 232 днів. За цей час ми опублікували 25827 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Укрзалізниця повідомила про тимчасові зміни руху пасажирських поїздів через масштабні роботи з прокладання колії європейського стандарту між Чопом та Ужгородом.
В рамках облаштування євроколії залізничники реконструюють горловину станції Чоп, капітально відремонтують колії на станціях Струмківка та Чоп, а також демонтують широку колію на ділянці Чоп – Струмківка та вкладуть понад вісім кілометрів колії європейського стандарту.
Крім того, вони прокладуть десять кілометрів контактної підвіски на новій ділянці Чоп – Струмківка, встановлять пристрої СЦБ і зв’язку на 22-кілометровій ділянці Чоп – Ужгород і облаштують диспетчерську централізацію. Також планується відремонтувати понад 30 будівель і споруд, включаючи павільйони для пасажирів, платформи та станційні будівлі, а також провести середній ремонт 33 стрілочних переводів і близько 13 км колій та виконати інші необхідні роботи.
Через ремонт з 31 березня до 31 липня 2025 року деякі потяги курсуватимуть не до/зі станції «Ужгород», а до/зі станції «Мукачево»:
Тим часом до/зі станції «Чоп» курсуватимуть поїзди:
Водночас до/зі станції «Ужгород» з 31 березня до 31 липня курсуватиме поїзд №59/60 «Київ — Чоп».
«При цьому залізничне сполучення з Ужгородом для всіх регіонів буде забезпечено альтернативними рейсами», – наголосили в УЗ.
Для цього «Укрзалізниця» з 31 березня до 31 липня змінить маршрут наступних поїздів, проклавши його через Самбір і Сянки:
Нова колія європейського стандарту – це частина стратегії розвитку залізничної інфраструктури для інтеграції України до ЄС. Проєкт передбачає будівництво 22 км колії з шириною рейок 1435 мм. Завдяки цьому з’являться прямі пасажирські маршрути з Ужгорода до Європи, а також зручні пересадки для подорожей Україною та Європою.
Нагадуємо, що будівництво ділянки Чоп — Ужгород коштуватиме 1,3 мільярда гривень. Половину цієї суми профінансують із гранту від фонду Connecting Europe Facility.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті