Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: village.com.ua

Укрзалізниця повідомила про тимчасові зміни руху пасажирських поїздів через масштабні роботи з прокладання колії європейського стандарту між Чопом та Ужгородом.

В рамках облаштування євроколії залізничники реконструюють горловину станції Чоп, капітально відремонтують колії на станціях Струмківка та Чоп, а також демонтують широку колію на ділянці Чоп – Струмківка та вкладуть понад вісім кілометрів колії європейського стандарту.

Крім того, вони прокладуть десять кілометрів контактної підвіски на новій ділянці Чоп – Струмківка, встановлять пристрої СЦБ і зв’язку на 22-кілометровій ділянці Чоп – Ужгород і облаштують диспетчерську централізацію. Також планується відремонтувати понад 30 будівель і споруд, включаючи павільйони для пасажирів, платформи та станційні будівлі, а також провести середній ремонт 33 стрілочних переводів і близько 13 км колій та виконати інші необхідні роботи.

Через ремонт з 31 березня до 31 липня 2025 року деякі потяги курсуватимуть не до/зі станції «Ужгород», а до/зі станції «Мукачево»:

  • №17/18 «Харків — Ужгород»
  • №38/37 «Одеса — Ужгород»
  • №125/126 – 129/130 «Кременчук / Полтава — Ужгород».

Тим часом до/зі станції «Чоп» курсуватимуть поїзди:

  • №81/82 «Київ — Ужгород»
  • №749/750 «Київ — Ужгород»
  • №829/830 «Львів — Ужгород».

Водночас до/зі станції «Ужгород» з 31 березня до 31 липня курсуватиме поїзд №59/60 «Київ — Чоп».

«При цьому залізничне сполучення з Ужгородом для всіх регіонів буде забезпечено альтернативними рейсами», – наголосили в УЗ.

Для цього «Укрзалізниця» з 31 березня до 31 липня змінить маршрут наступних поїздів, проклавши його через Самбір і Сянки:

  • № 368/367 «Ковель/Луцьк – Ужгород»
  • № 4/3 «Запоріжжя – Ужгород»
  • № 29/30 «Київ – Ужгород»
  • № 45/46 «Харків – Ужгород»

Нова колія європейського стандарту – це частина стратегії розвитку залізничної інфраструктури для інтеграції України до ЄС. Проєкт передбачає будівництво 22 км колії з шириною рейок 1435 мм. Завдяки цьому з’являться прямі пасажирські маршрути з Ужгорода до Європи, а також зручні пересадки для подорожей Україною та Європою.

Нагадуємо, що будівництво ділянки Чоп — Ужгород коштуватиме 1,3 мільярда гривень. Половину цієї суми профінансують із гранту від фонду Connecting Europe Facility.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button