«Безпека перш за все» – 7 ГО закликають голову КМВА запобігти сезонному підвищенню швидкості до 80 км/год
Швидкість руху є ключовим чинником у серйозності наслідків ДТП.
Швидкість руху є ключовим чинником у серйозності наслідків ДТП.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 237 днів. За цей час ми опублікували 25854 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Сім громадських організацій, які працюють над безпекою на дорогах, звернулися до Тимура Ткаченка з проханням не підвищувати швидкість до 80 км/год на деяких вулицях Києва. Вони вважають, що це допоможе зменшити кількість ДТП, смертей і травм на дорогах.
До начальника Київської міської військової адміністрації звернулись U-Cycle / Асоціація велосипедистів Києва, Пасажири Києва, Vision Zero, Доступно.ua, Екодія, ЦЕДЕМ і MotoHelp.
Вони простять провести нараду з Департаментом транспортної інфраструктури, Управлінням патрульної поліції та представниками громадськості, щоб вжити заходів і не дозволити підвищення швидкості з 50 до 80 км/год на деяких київських вулицях з першого квітня 2025 року. Мова йде про такі ділянки:
Організації зазначають, що підвищення швидкості на цих вулицях можливе лише в разі, якщо вони відповідатимуть вимогам «Методики прийняття рішень про встановлення обмежень швидкості», опублікованої Міністерством інфраструктури у 2018 році.
Так, на думку активістів, Київська влада повинна діяти за принципом «Безпека перш за все» та гарантувати, що міська мобільність є безпечною для всіх і базуватися на концепції Vision Zero і принципі неприпустимості смертей. Швидкість руху є ключовим чинником у серйозності наслідків ДТП, тому будь-яке підвищення ліміту швидкості повинно бути виправдане відповідними інженерними рішеннями, які знижують смертність на дорогах.
Активісти для аргументації наводять статистику Патрульної поліції, згідно з якою перевищення швидкості стало причиною майже 40% ДТП з тяжкими наслідками у 2024 році. Також вони зазначають, що більшість вулиць не мають камер контролю швидкості, тому водії там часто перевищують ліміт 50 км/год. Закон дозволяє перевищувати швидкість на 20 км/год без штрафу. Наприклад, на Набережному шосе водії можуть їхати 70 км/год і не отримати штраф, а штраф за перевищення понад 20 км/год — всього 340 грн. Тому якщо швидкість підвищать до 80 км/год, водії їздитимуть ще швидше, особливо на ділянках без камер.
Повністю ознайомитися зі зверненням можна тут.
Також існує відповідна петиція про скасування підвищення швидкісного режиму, у якої на цей момент не вистачає половини необхідних підписів.
Нагадуємо, що Німецька поліція пропонує обмежити швидкість до 30 км/год у містах через зростання смертей серед пішоходів. Також в Парижі зменшили швидкість на кільцевій з 70 до 50 км/год. Тепер в місті менше аварій, заторів, шуму та забруднення.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті