Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 246 днів. За цей час ми опублікували 25939 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: Urban&Civic

Нове місто Вотербіч, що будується біля Кембриджа, буде повністю вільним від авто з розвинутою вело- та пішохідною інфраструктурою, пише Bloomberg CityLab.

Вотербіч зводять на місці колишньої військової бази в рамках стратегії Великобританії для боротьби з дефіцитом житла. Місто займатиме площу майже в три кілометри й в наступні 20 років тут побудують 6 500 нових будинків, 40 км велодоріжок та п’ять шкіл, які розташовуватимуться навколо озера.

Спочатку, у 2019 році, планувалося, що місто буде орієнтоване на автомобілі, і лише 6% поїздок здійснюватимуться на велосипедах, що вдвічі менше, ніж у сусідньому селі. Місцева велогрупа Camcycle виступила проти цього, посилаючись на досвід європейських міст, де містяни частіше пересуваються на велосипеді, пішки або громадським транспортом. Врешті-решт девелопери погодилися змінити план і взяли за основу досвід голландського міста Ватхорст, де рух машин обмежений, і, наприклад, до школи можна під’їхати лише з одного боку.

Місто не буде повністю велосипедним. Там курсуватиме автобус, який їздитиме по спеціальних бетонних плитах, там оновлять залізничний вокзал і покращать дороги, які з’єднають Вотербіч з містом.

фото: waterbeachwb

У випадку з Вотербічем місцеві обмеження допомогли запровадити велосипедну інфраструктуру з самого початку, дорога у сторону Кембриджа вже була переповнена автомобілями й будівництво нової смуги коштувало б надто дорого.

Через це рада Кембриджа погодила план, який заохочує мешканців користувалися пішохідними, велосипедними маршрутами або громадським транспортом замість автомобілів. І ще до початку будівництва перших будинків там проклали десять миль велодоріжок.

фото: ice.org.uk

Попри те, що Вотербіч може стати прикладом для нових міст у Великобританії, ці зміни потребують підтримки політиків, а не просто слів. «Йдеться про зміну менталітету людей», — каже представник забудовника.

Нагадуємо, що кількість велосипедистів у Києві вперше зменшилася.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button