Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 240 днів. За цей час ми опублікували 25891 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: ВДНГ

Київський благодійний маркет «Кураж» та monobank запускають спільний проєкт — перформанс-павільйон без барʼєрів «КИТ», пише засновниця Куражу Альона Гудкова.

Павільйон «КИТ» відкриється на ВДНГ наприкінці весни 2025 року. Це буде безбар’єрний простір, що стане посередником між культурою, митцями та аудиторією. Monobank виступає головним партнером у створенні павільйону, профінансувавши його ремонт та інші витрати. Простір оснастять новими вікнами, комфортними сидіннями та входом.

Креативна агенція banda.agency розробила назву, візуальну айдентику та логотип у вигляді китового хвоста. Назва «КИТ» походить від величезної скульптури кита поруч з павільйоном, яка стала метафорою для самого простору, що зовні нагадує морського ссавця.

Зазначимо, що скульптура, про яку йде мова, знаходиться коло 11 павільйону. Її встановили у 2021 році, вона висотою у 12 метрів та зроблена з переробленого пластику. Пластик для створення кита збирали кияни під час прибирань, зокрема учні 25 київських шкіл. Школярі навіть під час карантину зібрали більше тонни пластику. Автор скульптури — Валерій Коршунов.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button