Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 251 днів. За цей час ми опублікували 25971 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: hhromadske.radio

КМДА скоротила кількість ділянок з дозволеним рухом до 80 км/год з першого квітня до чотирьох.

У спільноті «Пасажири Києва» відреагували на цю новину, перелічивши потенційні ризики для автомобілістів, включаючи можливість «прилетіти комусь у бочину».

Активісти вже багато років виступають проти ідеї сезонного підвищення швидкості. Так в березні 2025 року сім громадських організацій, які працюють над безпекою на дорогах, зверталися до Тимура Ткаченка з проханням запобігти цьому, бо послаблення швидкісних обмежень – «є смертельним вироком киянам» – як пішоходам і велосипедистам, так і водіям.

Враховуючи численні звернення і проаналізувавши аварійність деяких ділянок, КМДА зменшила кількість з рекомендованих 17 спершу до семи, а потім й до чотирьох. Та активісти вважають, що через те, що водії імовірно розганятимуться до 99 км/год, це може закінчитися для них та інших погано.

Вони наводять наступні аргументи стосовно даних ділянок:

  • Ділянка на вул. Набережно-Рибальська (лише в одному напрямку – від вул. Електриків до Гаванського мосту)

На цій ділянці є дві зупинки громадського транспорту: «вул. Електриків» та «Мостовий перехід», де є шанс в’їхати в автобуси № 110, 111, 112, 114 або в людей на зупинці. Також тут є два примикання: вулиця Зарубинецька та з’їзд з Подільського мосту та 40 стовпів в метрі від краю дороги.

  • просп. Романа Шухевича (в обидва боки від Північного мосту до вул. Оноре де Бальзака):

Тут знаходиться шість зупинок громадського транспорту, кілька десятків стовпів, дерев, опор білбордів, розташованих в метрі-двох від правого краю дороги, без відбійників, в’їзди та виїзди із заправок, СТО, ТРЦ Скаймолу. Також на ділянці немає підземних переходів між Північним мостом і вулицею Бальзака, тому є шанс збити пішохода.

  • просп. Степана Бандери (в обидва боки від вул. Йорданської до Північного мосту)

На ділянці є п’ять зупинок громадського транспорту. Під сотню стовпів, дерев, опор білбордів, які стоять в метрі-двох від правого краю дороги, без відбійників. Дюжина в’їздів та виїздів від ТРЦ, стоянок, та автосалонів, де можна в’їхати в бік іншого авто.

  • Набережне шосе (в обидва боки від Поштової площі до Наддніпрянського шосе);

Тут знаходиться дев’ять зупинок громадського транспорту, де зупиняється 115 автобус.
Авто, які паркуються біля Пішохідного мосту, Поштової, метро «Дніпро», Наводницького парку.
З’їзди та заїзди з мосту Метро і Дніпровського узвозу, де всі перелаштовуються зі смуги в смугу.
Кілька десятків стовпів, дерев, опор білбордів, що стоять в метрі-двох від правого краю дороги, не захищені відбійниками.

Нагадуємо, що в Парижі зменшили швидкість на кільцевій з 70 до 50 км/год. Тепер в місті менше аварій, заторів, шуму та забруднення.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button