Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 26306 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: hhromadske.radio

КМДА скоротила кількість ділянок з дозволеним рухом до 80 км/год з першого квітня до чотирьох.

У спільноті «Пасажири Києва» відреагували на цю новину, перелічивши потенційні ризики для автомобілістів, включаючи можливість «прилетіти комусь у бочину».

Активісти вже багато років виступають проти ідеї сезонного підвищення швидкості. Так в березні 2025 року сім громадських організацій, які працюють над безпекою на дорогах, зверталися до Тимура Ткаченка з проханням запобігти цьому, бо послаблення швидкісних обмежень – «є смертельним вироком киянам» – як пішоходам і велосипедистам, так і водіям.

Враховуючи численні звернення і проаналізувавши аварійність деяких ділянок, КМДА зменшила кількість з рекомендованих 17 спершу до семи, а потім й до чотирьох. Та активісти вважають, що через те, що водії імовірно розганятимуться до 99 км/год, це може закінчитися для них та інших погано.

Вони наводять наступні аргументи стосовно даних ділянок:

  • Ділянка на вул. Набережно-Рибальська (лише в одному напрямку – від вул. Електриків до Гаванського мосту)

На цій ділянці є дві зупинки громадського транспорту: «вул. Електриків» та «Мостовий перехід», де є шанс в’їхати в автобуси № 110, 111, 112, 114 або в людей на зупинці. Також тут є два примикання: вулиця Зарубинецька та з’їзд з Подільського мосту та 40 стовпів в метрі від краю дороги.

  • просп. Романа Шухевича (в обидва боки від Північного мосту до вул. Оноре де Бальзака):

Тут знаходиться шість зупинок громадського транспорту, кілька десятків стовпів, дерев, опор білбордів, розташованих в метрі-двох від правого краю дороги, без відбійників, в’їзди та виїзди із заправок, СТО, ТРЦ Скаймолу. Також на ділянці немає підземних переходів між Північним мостом і вулицею Бальзака, тому є шанс збити пішохода.

  • просп. Степана Бандери (в обидва боки від вул. Йорданської до Північного мосту)

На ділянці є п’ять зупинок громадського транспорту. Під сотню стовпів, дерев, опор білбордів, які стоять в метрі-двох від правого краю дороги, без відбійників. Дюжина в’їздів та виїздів від ТРЦ, стоянок, та автосалонів, де можна в’їхати в бік іншого авто.

  • Набережне шосе (в обидва боки від Поштової площі до Наддніпрянського шосе);

Тут знаходиться дев’ять зупинок громадського транспорту, де зупиняється 115 автобус.
Авто, які паркуються біля Пішохідного мосту, Поштової, метро «Дніпро», Наводницького парку.
З’їзди та заїзди з мосту Метро і Дніпровського узвозу, де всі перелаштовуються зі смуги в смугу.
Кілька десятків стовпів, дерев, опор білбордів, що стоять в метрі-двох від правого краю дороги, не захищені відбійниками.

Нагадуємо, що в Парижі зменшили швидкість на кільцевій з 70 до 50 км/год. Тепер в місті менше аварій, заторів, шуму та забруднення.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button