Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 311 днів. За цей час ми опублікували 26399 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
McDonald’s у Дауні, штат Каліфорнія, всі фото Гері Хе

Фотограф Гарі Хе побував на шести континентах та в більш ніж 55 країнах, щоб зняти понад сотню локальних МакДональдзів, пише CNN.

Свою збірку «McAtlas» він називає «візуальною соціальною антропологією найбільшої у світі мережі ресторанів».

Гері Хе, корінний житель Нью-Йорка, витратив роки на подорожі. Він фотографував, як меню закладів, так і будівлі й те, як поводять себе місцеві жителі й що вони їдять.

Гері Хе каже, що не хотів, щоб це була просто фотокнига. Ідея була зацікавити читачів соціальною антропологією, і зробити це доступним через яскраві фотографії або знімки незвичних місць.

Наприклад, як через знімок ресторану у Мельбурні, який розташований в старому пабі в стилі ар-деко, або через найстаріший діючий ресторан у світі, що знаходиться в Дауні, штат Каліфорнія. Він був відкритий у 1953 році в стилі Googie, характерному для 1950-х років, який виник під впливом автомобільної культури, реактивних літаків, атомної ери та космічної ери. Або ж за допомогою McDonald’s у Будапешті, розташованому у будівлі, яку спроєктувала фірма Гюстава Ейфеля.

Зазначимо, що соціальна антропологія — це наука, яка вивчає різні культури, звичаї та те, як живуть різні народи.

Гері Хе вважає себе фанатом McDonald’s, і альманах відображає його особисті стосунки з цією мережею. Так у книзі є фото, на якому він у дитинстві катався на качалці Filet-O-Fish у дитячому майданчику.

Фото ресторану у Мельбурні

Для нього McDonald’s — це більше, ніж просто заклад швидкого харчування.

За його словами, люди по-різному бачать цю мережу: хтось вважає її символом капіталізму, хтось — майстер-класом з брендингу. Але Хе підкреслює, що McDonald’s став глобальним не через нав’язування американських смаків, а завдяки тому, що допомагає поширювати культурні елементи різних країн. Це не можна ігнорувати.

Так він підкреслює, що McDonald’s часто адаптує своє меню до місцевих смаків: від McGyros у Греції до McBaguettes у Франції. Хе зазначає, що найбільшу мережу ресторанів не побудуєш лише за рахунок туристів — здебільшого це місцеві жителі роблять вибір, виходячи з власних потреб і вподобань. Наприклад, на Філіппінах популярною стравою є McSpaghetti, бо місцеві обожнюють спагетті з банановим кетчупом.

McDonald’s всередині історичної будівлі в Порту, Португалія.

В арабському світі популярний McArabia — сендвіч з курячим лавашем. В Індії є багато вегетаріанських страв, а в Австралії McDonald’s продає каву від тих самих постачальників, що й елітні кафе.

McDonald’s на вокзалі Ньюгаті в Будапешті.

Генрі Хе каже, що сам McDonald’s не підтримував цей проєкт навіть попри те, що він з ними зв’язувався. Сам бренд не зацікавився участю в книзі. Тому це була незалежна журналістська робота.

Нагадуємо, що дитячий трамвай біля McDonald’s на Солом’янці здали на металолом.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button