Школа Монтессорі в Іспанії: відкриті простори, цегла і дерево (фото)
Проєктувальники намагалися відобразити педагогічний підхід Монтессорі — вільну взіємодію з навколишнім середовищем і використання природних матеріалів.
Проєктувальники намагалися відобразити педагогічний підхід Монтессорі — вільну взіємодію з навколишнім середовищем і використання природних матеріалів.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 256 днів. За цей час ми опублікували 26002 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
В іспанському місті Патерна, що неподалік від Валенсії, збудували початкову школу Монтессорі за проєктом Gradolí & Sanz Arquitectes, повідомляє Azure.
Будівлю розташовано на околиці міста, де забудова змінюється природним ландшафтом. Проєктувальники намагалися відобразити в інтер’єрах школи та просторах ззовні педагогічний підхід Монтессорі — вільну взіємодію з навколишнім середовищем і використання природних матеріалів.
Школу Imagine Montessori відкрили у 2019 році, а торік завершили її розширення, що включало рецепцію, зали для подій і кабінети адміністрації.
У плані будівля має довільну S-подібну форму, й ніби занурюється у пейзаж.
Архітектори використали глиняну плитку, періфоровану цеглу та дерево як головні матеріали. Бетон використали лише для фундаменту, а сталь — для опор. Дахи засадили рослинами.
Архітектори відмовилися від відокремленого вестибюлю та коридорів. Натомість вхід веде у відкритий простір, який включає роздягальню та ігрову зону. На кожному з двох поверхів роташовано десять класних кімнат, прикрашених арками та склепіннями.
«Тут немає ані підвісної стелі, ані облицювання, ані технічних поверхів — нічого не приховано, — зазначають проєктувальники. — Відкрита цегла слугує структурою, перегородкою та оздобленням, приймаючи свою природну текстуру та недосконалості. Таким чином, сама будівля стає освітнім інструментом».
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті