У КМДА звітують про створення безбар’єрного середовища, а Ткаченко стверджує, що насправді міська влада саботує наземні переходи. Що відбувається?
Тобто він фактично вказує на суперечність у заявах КМДА.
Тобто він фактично вказує на суперечність у заявах КМДА.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Дев’ятого квітня на офіційному порталі КМДА повідомили, що в Києві триває робота над створенням безбар’єрного середовища, зокрема в Шевченківському та Дарницькому районах встановили нові безбар’єрні підходи.
Однак того ж дня голова КМВА Тимур Ткаченко заявив, що міська влада саботує роботу над безбар’єрним маршрутом на Хрещатику, перешкоджаючи встановленню надземних переходів. Тобто фактично вказує, на суперечність у заявах КМДА щодо прогресу в створенні безбар’єрного середовища в столиці.
Тимур Ткаченко стверджує, що Віталій Кличко дав вказівку заблокувати відкриття наземного переходу на Хрещатику, а комунальникам поставили завдання не дозволяти його облаштування. Він вважає, що це робиться, щоб нашкодити йому особисто, хоча ці ділянки є частиною безбар’єрного маршруту, який має з’єднати столичний Майдан, військовий госпіталь і Центральний залізничний вокзал.
До ситуації приєдналась спільнота «Пасажири Києва». Вони спершу поширили заяву Тимура Ткаченка і додали, що КМДА відмовляється ставити «берлінські подушки» для сповільнення руху, але натомість встановлює заборонені згідно з ДСТУ 4123:2020 «лежачі поліцейські».
Попри те, що в інших містах України встановлюють «берлінські подушки», Київ не планує робити це у 2025 році. Ці подушки ефективно сповільнюють рух, допомагають водіям дотримуватися швидкісного режиму і бути уважними на дорозі. Вони також покращують безбар’єрність, зменшуючи швидкість транспорту, що робить вулиці більш безпечними для всіх, включаючи людей з обмеженими можливостями.
Нагадуємо, що уряд оголосив про створення безбар’єрних маршрутів у 12 містах України: Києві, Бучі, Одесі, Дніпрі, Житомирі, Кропивницькому, Львові, Рівному, Полтаві, Вінниці, Славутичі, Тернополі та селищі Опішня.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті