«Це крінж» — у Тернополі обрали брендування громадського транспорту
На думку критиків, дизайн виглядає не дуже естетично.
На думку критиків, дизайн виглядає не дуже естетично.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 288 днів. За цей час ми опублікували 26239 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Тернопільська міська рада затвердила єдине брендування громадського транспорту, яке перемогло в опитуванні на порталі «е-Тернопіль». Відтепер його обов’язково наноситимуть на автобуси та тролейбуси міста.
Та дизайн-переможець зазнав критики в колах урбаністів у різних містах України. Одні натякають, що результати підтасували, а інші називають дизайн «крінжем».
У опитуванні переміг варіант, запропонований ТОВ «НТ Дорбудпроект».
Проєкт розкритикували в спільноті Ne:Urban. Там зазначили, що в шортлісті конкурсу були незмінені лівреї київського та львівського транспорту, які при хорошому конкурсі навіть не пройшли б технічний відбір. Тому переможець змагався лише з двома іншими варіантами.
Серед недоліків дизайну вказують на те, що малюнок Тернопільського замку закриває вікна, цей варіант не підходить для всіх типів транспорту, контури кольорів не відповідають формам кузова, а сам дизайн виглядає не дуже естетично.
Спільнота «Промобільність» також висловила свою думку щодо конкурсу. Вони поділилися відео про те, як львівський урбаніст Олександр Шутюк створював дизайн для цього конкурсу. Він сам не висловлював особливого негативу щодо відбору, але в коментарях люди критикували й дизайн-переможець, і натякали, що компанія «Дорбудпроект» — один з організаторів конкурсу і могла вплинути на результат.
Також вони поділилися іншими запропонованими дизайнами й провели власне опитування. Станом на ранок 16 квітня понад 40% респондентів також обрали переможця конкурсу в Тернополі.
Нагадуємо, що у Нью-Йорку вперше за майже 50 років переробили карту метро, але місцеві кажуть, що замість цього «хотіли б бачити більше працюючих ліфтів або менше бездомних у потягах».
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті