У понад сотні столичних вагонів метро закінчився термін експлуатації
Наразі їх перевірятимуть за два мільйони гривень, щоб продовжити експлуатацію.
Наразі їх перевірятимуть за два мільйони гривень, щоб продовжити експлуатацію.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 273 днів. За цей час ми опублікували 26138 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
КП «Київський метрополітен» планує продовжити строк використання для сотні вагонів, випущених понад 50 років тому, пише «Інформатор».
Вагоні, які вже раніше модернізували, зараз за два мільйони гривень перевірять для продовження строку експлуатації.
КП «Київський метрополітен» оголосив тендер на перевірку кузовів вагонів ще десятого 2025 року квітня через систему Prozorro, за яким компанія має отримати послуги відповідно до «Методики технічного діагностування вагонів, які відслужили свій термін, для продовження їх експлуатації».
Перевіряти будуть вагони моделей 81-717/714 (84 вагони) та моделі Е (26 вагонів). Зазначимо, що вагони метрополітену моделей 81-717 (головний) та 81-714 (проміжний), або «Номерні», були розроблені Митищинським машинобудівним заводом у 1970-х роках. Спочатку їх створили для тестування нового обладнання, яке планували використовувати на вагонах типу «И». Однак через затримки в виробництві та виявлені недоліки під час випробувань, а також через нестачу вагонів у радянських метрополітенах, було прийнято рішення запустити «номерні» вагони в масове виробництво. Це зробило їх дуже поширеними, і вони експлуатувалися в 18 містах пострадянського простору та країн Варшавського договору.
Вагони метрополітену типу Е були також розроблені на Митищинському машинобудівному заводі в середині 1950-х років. Серійно їх почали випускати з 1963 по 1969 рік, а перші дослідні зразки з’явились у 1959 році. Наразі ці вагони експлуатуються в Харкові, та Тбілісі.
Пропозиції на тендер приймали до 21 квітня. Надійшло всього дві пропозиції: від «УкрНДІВ» і «Управляюча компанія Трансвагонсервіс». Остання запропонувала ціну у два мільйони гривень і імовірно виграє тендер, який зараз на стадії кваліфікації. Всі роботи повинні бути завершені до кінця 2025 року, а крайній термін — 31 грудня.
.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті