В Німеччині збираються популяризувати пішохідний рух на урядовому рівні
Вперше на рівні держави пішохідний рух визнали важливою частиною сучасної сталої мобільності.
Вперше на рівні держави пішохідний рух визнали важливою частиною сучасної сталої мобільності.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 274 днів. За цей час ми опублікували 26150 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Уряд Німеччини погодив першу в історії країни стратегію пішохідної мобільності. Вона має популяризувати пішохідний рух як сталий і корисний для здоров’я спосіб пересування, пише The Progress Playbook.
Сьогодні німці здійснюють понад 20% усіх переміщень пішки — це приблизно 60 мільйонів одиниць. А якщо врахувати дорогу до зупинок чи станцій громадського транспорту, то ця частка ще вища. Проте, за прогнозами до 2040 року, кількість піших поїздок може зменшитися на 5%. Щоб не допустити цього, уряд запускає нову стратегію та готує конкретні кроки.
Міністр транспорту Фолькер Віссінг вважає, що нова стратегія допоможе містам і громадам створити зручні та безпечні умови для пішоходів. Це не тільки покращить міський простір, а й зменшить вплив транспорту на довкілля. Також вперше на рівні держави пішохідний рух визнали важливою частиною сучасної сталої мобільності.
Основні цілі стратегії:
Щоб досягти цих цілей і покращити умови для пішоходів, стратегія визначає п’ять ключових напрямів дій: законодавча база, планування на місцях, фінансування та підтримка, адміністративні структури й підвищення обізнаності, а також дослідження й оцінка. Зокрема, у рамках цих напрямів пропонують створити у міських органах спеціальні підрозділи, які відповідатимуть за розвиток пішохідного руху.
Також у DVR нагадують, що пішоходи — одна з найвразливіших груп на дорогах, особливо діти, літні люди та люди з інвалідністю. Організація VCD, яка займається розвитком екологічного транспорту, вважає, що для справжніх змін потрібно створити щільну та безпечну мережу тротуарів і обмежити швидкість у містах до 30 км/год.
Нагадуємо, що Німецький підліток, який написав десять тисяч доносів, став мільйонером.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті