Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 274 днів. За цей час ми опублікували 26150 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: Adobe Stock

Уряд Німеччини погодив першу в історії країни стратегію пішохідної мобільності. Вона має популяризувати пішохідний рух як сталий і корисний для здоров’я спосіб пересування, пише The Progress Playbook.

Сьогодні німці здійснюють понад 20% усіх переміщень пішки — це приблизно 60 мільйонів одиниць. А якщо врахувати дорогу до зупинок чи станцій громадського транспорту, то ця частка ще вища. Проте, за прогнозами до 2040 року, кількість піших поїздок може зменшитися на 5%. Щоб не допустити цього, уряд запускає нову стратегію та готує конкретні кроки.

Міністр транспорту Фолькер Віссінг вважає, що нова стратегія допоможе містам і громадам створити зручні та безпечні умови для пішоходів. Це не тільки покращить міський простір, а й зменшить вплив транспорту на довкілля. Також вперше на рівні держави пішохідний рух визнали важливою частиною сучасної сталої мобільності.

Основні цілі стратегії:

  • визнання пішохідного руху як рівноцінного виду мобільності.
  • підвищення безпеки та значне зниження кількості аварій.
  • покращення якості життя завдяки комфортнішим умовам для пішоходів і приємному громадському простору.
  • підтримка захисту клімату й довкілля, зокрема шляхом збільшення частки пішохідних пересувань до 2030 року.
  • зміцнення здоров’я населення та покращення якості життя через активну мобільність.
  • забезпечення безбар’єрного доступу для всіх, особливо для маломобільних людей.

Щоб досягти цих цілей і покращити умови для пішоходів, стратегія визначає п’ять ключових напрямів дій: законодавча база, планування на місцях, фінансування та підтримка, адміністративні структури й підвищення обізнаності, а також дослідження й оцінка. Зокрема, у рамках цих напрямів пропонують створити у міських органах спеціальні підрозділи, які відповідатимуть за розвиток пішохідного руху.

Також у DVR нагадують, що пішоходи — одна з найвразливіших груп на дорогах, особливо діти, літні люди та люди з інвалідністю. Організація VCD, яка займається розвитком екологічного транспорту, вважає, що для справжніх змін потрібно створити щільну та безпечну мережу тротуарів і обмежити швидкість у містах до 30 км/год.

Нагадуємо, що Німецький підліток, який написав десять тисяч доносів, став мільйонером.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button