Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 26304 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: Adobe Stock

Уряд Німеччини погодив першу в історії країни стратегію пішохідної мобільності. Вона має популяризувати пішохідний рух як сталий і корисний для здоров’я спосіб пересування, пише The Progress Playbook.

Сьогодні німці здійснюють понад 20% усіх переміщень пішки — це приблизно 60 мільйонів одиниць. А якщо врахувати дорогу до зупинок чи станцій громадського транспорту, то ця частка ще вища. Проте, за прогнозами до 2040 року, кількість піших поїздок може зменшитися на 5%. Щоб не допустити цього, уряд запускає нову стратегію та готує конкретні кроки.

Міністр транспорту Фолькер Віссінг вважає, що нова стратегія допоможе містам і громадам створити зручні та безпечні умови для пішоходів. Це не тільки покращить міський простір, а й зменшить вплив транспорту на довкілля. Також вперше на рівні держави пішохідний рух визнали важливою частиною сучасної сталої мобільності.

Основні цілі стратегії:

  • визнання пішохідного руху як рівноцінного виду мобільності.
  • підвищення безпеки та значне зниження кількості аварій.
  • покращення якості життя завдяки комфортнішим умовам для пішоходів і приємному громадському простору.
  • підтримка захисту клімату й довкілля, зокрема шляхом збільшення частки пішохідних пересувань до 2030 року.
  • зміцнення здоров’я населення та покращення якості життя через активну мобільність.
  • забезпечення безбар’єрного доступу для всіх, особливо для маломобільних людей.

Щоб досягти цих цілей і покращити умови для пішоходів, стратегія визначає п’ять ключових напрямів дій: законодавча база, планування на місцях, фінансування та підтримка, адміністративні структури й підвищення обізнаності, а також дослідження й оцінка. Зокрема, у рамках цих напрямів пропонують створити у міських органах спеціальні підрозділи, які відповідатимуть за розвиток пішохідного руху.

Також у DVR нагадують, що пішоходи — одна з найвразливіших груп на дорогах, особливо діти, літні люди та люди з інвалідністю. Організація VCD, яка займається розвитком екологічного транспорту, вважає, що для справжніх змін потрібно створити щільну та безпечну мережу тротуарів і обмежити швидкість у містах до 30 км/год.

Нагадуємо, що Німецький підліток, який написав десять тисяч доносів, став мільйонером.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button