Уряди повинні платити людям за поїздки на роботу на велосипеді — велоактивісти
У деяких країнах Європи є програма, яка дозволяє замінити автомобіль на велосипед і отримати бонус до зарплати.
У деяких країнах Європи є програма, яка дозволяє замінити автомобіль на велосипед і отримати бонус до зарплати.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 291 днів. За цей час ми опублікували 26263 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Заохочувати людей їздити на велосипеді фінансово — це простий крок для покращення екології та здоров’я людей у світі, який шукає стійких рішень, пише Momentummag, видання, присвячене велосипедному руху в Північній Америці.
На думку велоактивістів, їзда на роботу на велосипеді — це не тільки особистий вибір, а й важливе суспільне явище. У багатьох європейських країнах існують податкові пільги для тих, хто обирає велосипед замість автомобіля. Ідея проста: замініть автомобіль на велосипед і отримуйте бонус до зарплати.
У 2022 році 29% роботодавців у Бельгії надавали своїм працівникам такі бонуси, які розраховуються за відстанню, яку працівник долає на велосипеді. Проте лише 6% працівників скористались ними, тоді як у Франції цей показник становить 18%.
З 2023 року в ряді європейських країн введено бонус 27 євроцентів за кожен кілометр поїздки на велосипеді на роботу, але не більше 40 км або десять євро на день.
У Франції роботодавці зобов’язані покривати витрати на оренду велосипедів для поїздок на роботу. Це відшкодування може бути до 100% і не оподатковується.
У Великій Британії існує популярна програма «Cycle to Work», яка допомагає працівникам купувати велосипеди та обладнання через лізинг з податковими пільгами. Працівники можуть зекономити від 32% до 47% вартості велосипеда та аксесуарів.
У Колорадо є програма, що надає знижки у майже півтори тисячі доларів на покупку е-байка, Каліфорнія також ввела подібну програму.
У Валенсії є грант для покупки велосипедів. Також подано пропозицію про необов’язкову допомогу до 360 євро для працівників, які обирають їздити на велосипеді на роботу.
У містах, таких як Сан-Франциско, Остін і Портленд, тестують або пропонують подібні програми з повернення частини коштів на покупку е-байків. Ці програми часто пропонують знижки, що дозволяє людям з невеликим доходом придбати електровелосипед.
У Канаді також є програми повернення коштів від 350 до 2000 канадських доларів, залежно від типу велосипеда та доходу. Крім того, в країні підтримується федеральна програма для е-байків.
Подібні стимули використовуються по всьому світу. Вони не тільки дають економічні переваги, але й допомагають зменшити забруднення повітря та знизити витрати на охорону здоров’я. Також велоактивісти підкреслюють, що електровелосипед також є непоганим компромісом між особистим транспортом та звичайним велосипедом.
Нагадуємо, що у центрі столиці з’явилися прокатні електровелосипеди від оператора Зелектра.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті