Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

12 травня пасажири потягу 734Д Київ–Дніпро виявили, що їм продали по два квитки на одне місце. Така ситуація трапилася у четвертому вагоні та частково у першому, поскаржився пасажир Сергій Чернявський.

«З того, що бачу, то другі квитки — паперові, і їх продавали через каси. Зроблю припущення, що база продажу квитків через касу не побачила базу продажу в електронному додатку», — написав він.

В Укрзалізниці під дописом пояснили, що з міркувань безпеки замінили рухомий склад потягу вже після того, як продаж квитків було відкрито.


Керівниця з комунікацій Укрзалізниці Анастасія Золотарьова уточнила, що під час заміни одного складу, Hyundai, на інший, Тарпан, змінилася конфігурація місць. Однак фізично місць вистачало.

«Оскільки конфігурація місць і вагонів першого і другого класу в Хюндаї та Тарпані відрізняється, частину пасажирів нам довелось пересаджувати вручну. Всі пасажири, які через застосунок купували квитки до заміни поїзда, отримали пуш-сповіщення про заміну складу і про те, що їхні місця теж зміняться, і поїзна бригада потурбується про пересадки на місці», — зазначила вона.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button