Пасажири цілого вагону виявили, що їхні місця всі зайняті. Укрзалізниця пояснила, як так трапилося
Під час заміни складу змінилася конфігурація місць, і пасажирів довелося пересаджувати «вручну».
Під час заміни складу змінилася конфігурація місць, і пасажирів довелося пересаджувати «вручну».
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 292 днів. За цей час ми опублікували 26269 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
12 травня пасажири потягу 734Д Київ–Дніпро виявили, що їм продали по два квитки на одне місце. Така ситуація трапилася у четвертому вагоні та частково у першому, поскаржився пасажир Сергій Чернявський.
«З того, що бачу, то другі квитки — паперові, і їх продавали через каси. Зроблю припущення, що база продажу квитків через касу не побачила базу продажу в електронному додатку», — написав він.
В Укрзалізниці під дописом пояснили, що з міркувань безпеки замінили рухомий склад потягу вже після того, як продаж квитків було відкрито.
Керівниця з комунікацій Укрзалізниці Анастасія Золотарьова уточнила, що під час заміни одного складу, Hyundai, на інший, Тарпан, змінилася конфігурація місць. Однак фізично місць вистачало.
«Оскільки конфігурація місць і вагонів першого і другого класу в Хюндаї та Тарпані відрізняється, частину пасажирів нам довелось пересаджувати вручну. Всі пасажири, які через застосунок купували квитки до заміни поїзда, отримали пуш-сповіщення про заміну складу і про те, що їхні місця теж зміняться, і поїзна бригада потурбується про пересадки на місці», — зазначила вона.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті